s Hvor mange timer søvn?

Haha. Ja det kunne blitt litt skjevt fordelt :p men vi ble nok litt bortskjemt med førstemann. Selvom jeg var forberedt på at det kanskje ikke ble sånn nå, så er det allikevel et lite sjokk :p
Ja det går ikke helt ann å forstille seg hvor sliten man faktisk blir :/

2,5t her.. Men nå er det helg, så det betyr at papsen må til pers :happy:

Rekord på babyen min inatt. Men tror han tok igjen for lite søvn på dagen. Sovnet kl 22:30 og spiste først av kl 04:45 første gang. Er der ille kår kroppen er uthvilt etter 5 timer (la meg 23:30), hadde der ikke vært for at jeg må opp med søstrene kunne jeg ha sovet til ca kl10 idag!!

Samme her etter de første 3,5t:(
Fikk hun sove på dagtid? Idag sov lillegutt i 10 minutter i vogna. Prøvde både inne og ute. Med tv på. Vugge og ikke vugge. Pappaen gikk tur i nesten to timer med vogna. Da lå han bare og stirret og tuttet. Helt utrolig at han klarer seg med så lite søvn. Verre med oss voksne :(

Rekord på babyen min inatt. Men tror han tok igjen for lite søvn på dagen. Sovnet kl 22:30 og spiste først av kl 04:45 første gang. Er der ille kår kroppen er uthvilt etter 5 timer (la meg 23:30), hadde der ikke vært for at jeg må opp med søstrene kunne jeg ha sovet til ca kl10 idag!!
Så herlig! Håper det fortsetter sånn hos deg :)

Fikk hun sove på dagtid? Idag sov lillegutt i 10 minutter i vogna. Prøvde både inne og ute. Med tv på. Vugge og ikke vugge. Pappaen gikk tur i nesten to timer med vogna. Da lå han bare og stirret og tuttet. Helt utrolig at han klarer seg med så lite søvn. Verre med oss voksne :(
Krysser fingrene for at han (og dere) får søvn i natt!❤️ Hun sov seg gjennom 2 timer på kvadrat. Etter amming og stell når vi kom hjem hadde jeg hodepine og hun sutret, så da la jeg oss i sengen (hun på brystet mitt) og der sov vi i 2,5t:D Hun sovnet av seg selv nå i kveld i babynestet på stuen og sover nå videre i sengen SIN!!!! Krysser fingrene for at hun sover en stund:)

I natt sovnet hun ca 1 og sov til 05-06tiden. Da var det samboeren som ga flaske så jeg våknet ikke før over 08:D nå ligger jeg og venter på at hun skal våkne:p

Jeg legger meg ca kl 23 med henne. Hun er mye urolig på kvelden, så hun sovner ikke før jeg legger meg. Vi samsover. Hun spiser hver 3. til hver 5.time. For oss er dette faktisk himmel(!). De 2 eldste hadde skriking opptil 12 timer i strekk nesten daglig og mellomste sov ikke natta gjennom før han var 4 år.
Vi tar det som det kommer og ser på all søvn som bonus❤

Denne natten begynte dårlig og endte godt. La oss klokken 2300. Lillegutt våknet klokken 0100. Etter matingen ble jeg liggende å gråte av frustrasjon over nok en sånn natt. Sovnet til slutt og nestegang lillegutt våknet var klokken over 0600!! Jeg badet i melk, men var overlykkelig for en god natt <3

Denne natten begynte dårlig og endte godt. La oss klokken 2300. Lillegutt våknet klokken 0100. Etter matingen ble jeg liggende å gråte av frustrasjon over nok en sånn natt. Sovnet til slutt og nestegang lillegutt våknet var klokken over 0600!! Jeg badet i melk, men var overlykkelig for en god natt <3
Så godt å høre! Det fortjente du! Nan kan leve lenge på en god natt!

Så bra!!!❤️
Her var det lite sammenhengende søvn på lille ila dagen i går og hun var meget frustrert på kvelden. Sovnet endelig 2345 og våknet for amming 4t senere. Sovnet igjen og sov i 3,5t til før neste amming klokken 0800. Sovnet igjen og har nettopp våknet og ammet igjen:o klokken er nå 1045 og hun har sovnet ved puppen:p På tide å stå opp og komme seg ut på tur!

Back
Topp