Søvntips ?!?

Hei,

Hvordan fikk du han til å plutselig begynne med smokk igjen? Eller gikk det av seg selv? Min var flittig bruker av smokk og vi var fornøyde med det, helt til han begynte å ta den ut og se på den i stedet. Nå gidder han ikke smokk i det hele tatt. Det var så mye enklere da han tok den!

tjaa.. det var ett godt spørsmål :)
han har alltid fått tilbudet og jeg har heletiden hatt 2stk i senga hans eller der han sover :)
var ei stund han bare ville se på men da hjalp det å ha en i munnen å en eller 2 å se på :)
men jeg ville prøvd å alltid la han ha tilgang på flere iallefall! plutselig vil han ha igjen :)
også hadde jeg flere forskjellige.. var ei stund han bare ville ha den NUK typen, så MAM også di helt runde.. hehe

Hei,

Hvordan fikk du han til å plutselig begynne med smokk igjen? Eller gikk det av seg selv? Min var flittig bruker av smokk og vi var fornøyde med det, helt til han begynte å ta den ut og se på den i stedet. Nå gidder han ikke smokk i det hele tatt. Det var så mye enklere da han tok den!
Min ville ikke suge på sutten når tennene begynte å komme. Etter at de tre første hadde kommet tok han den igjen :-)

Hei. Hvordan går det med dere?
Forrige natt var helt katastrofe. Da var han plutselig vanskelig å legge i tillegg. Det har han aldri vært før. Må som regel inn å gi smokk og legge over dyna en gang, men etter det pleier det å være stille. Nå brukte jeg over to timer!

Forrige natt var helt katastrofe. Da var han plutselig vanskelig å legge i tillegg. Det har han aldri vært før. Må som regel inn å gi smokk og legge over dyna en gang, men etter det pleier det å være stille. Nå brukte jeg over to timer!
Uff, det var leit å høre. Får håpe det er toppen, og at ting blir bedre fremover. Kanskje det er tenner som plager han?

Uff, det var leit å høre. Får håpe det er toppen, og at ting blir bedre fremover. Kanskje det er tenner som plager han?

Håper nesten det er noe sånt. Kjenner ikke noen tenner på vei, men de kan jo være plagsomme for det. Er veldig blid og fornøyd på dagtid.
Er vel i 7-8 måneders alderen de blir litt skeptiske. Har ikke merket noe til det, men kan jo hende han bare trenger litt mer nærhet en periode.

Her har også nettene vært katastrofale de siste tre dagene. Jeg har nå blitt kraftig forkjølet grunnet mangel på søvn. Han har av en eller annen grunn plutselig begynt å våkne en gang i timen! :eek: Det er tortur! Problemet har stort sett vært at han kan våkne og være våken et par timer, men sånn som dette har det ikke vært. Jeg er helt ferdig både fysisk og psykisk. Sendte Mail til sovekarin nå, så får vi se. :grumpy:

Håper nesten det er noe sånt. Kjenner ikke noen tenner på vei, men de kan jo være plagsomme for det. Er veldig blid og fornøyd på dagtid.
Er vel i 7-8 måneders alderen de blir litt skeptiske. Har ikke merket noe til det, men kan jo hende han bare trenger litt mer nærhet en periode.
Ja, var akkurat i den perioden min begynte å tulle også, så det er nok noe med den perioden. Heldigvis er alt en fase :-) Håper det snur snart!

Ja, var akkurat i den perioden min begynte å tulle også, så det er nok noe med den perioden. Heldigvis er alt en fase :-) Håper det snur snart!

Nå har i grunn min tullet hele tiden, men blitt ekstremt i det siste.

Så var det på'n igjen! :/

Styrer her og hver kveld. 3-4 siste ukene har vært et helvete. Har heldigvis begynt å roe seg litt mer fra ca midnatt. Men hyl og skrik når han blir lagt. Og masse oppvåkninger hele kvelden.

Og han som sov så fint før :-/

Back
Topp