Søvnmangel

Søvnvansker her også! Vanskelig å finne en god liggestilling, ubehag i hofter og rygg, rare drømmer, snorking, våkner for å spise/gå på do, press på magen selv om jeg ligger på siden med gravidpute...etc. :dead:

Men nå skal jeg ta meg en dupp:goodnight
 
Er det lov å klage her? Jeg gjør det likevel..

Rastløse ben er en ting, men nå har det spredt seg til høyre hofte/korsrygg. Føler jeg må være i konstant bevegelse så nå har jeg trasket, tøyd og gjort alle mulige bevegelser de siste 3 timene. Får fortsatt ikke til å ligge i ro, så i skrivende stund står jeg bøyd over benken å vugger hoftene. Det eneste positive som er kommet ut av dette er at tarmen har tømt seg x2 på de timene.

Måtte dette gå over snart.. Forstår ikke de som ber meg nyte søvnen før baby kommer, når det ikke er noen søvn å nyte.
 
Her er det heller ikke noe mye til søvn. Når jeg går på do om natten så kan jeg ligge våken til neste morgen. Alt fra kl 02 og utover. I natt turnerte frøkena på 1.5 år fra kl 00.20 og så har jeg kjent så lite liv i magen at jeg ble liggende engstelig å kjenne etter det også. Men merkelig nok er jeg ikke så trøtt om dagene :)
 
Jeg har fått så rar døgnrytme nå. Gjør litt om dagen, men bruker mye tid på å hvile på dagtid og det er på kvelden/tidlig natt jeg virkelig kvikner til og får ting gjort!
 
Samme her :hilarious::hilarious::hilarious: Mannen min sover i stuen, først sa han at det var fordi han ikke fikk sove av andre grunner, men barna mine tok meg opp på ipaden en gang jeg sov. De lo seg nesten i hjel. Neste morgen spilte de av opptaket av meg der jeg snorker huset ned :oops::hilarious: Da jeg sa det til mannen innrømte han at det er derfor han sover i stuen :p Men han ville ikke si det fordi han ikke ville såre meg :rolleyes: Så jeg forstyrrer nattesøvnen til hele gjengen og fant ut av det etter 7 mnd :hilarious::hilarious:

Haha- her også har mannen flyttet inn pp gjesterommet fordi jeg snorker så fælt! :p
Våkner mye på natta, også av mine egne lyder, hehe.. så her i går pakket jeg fødebagen kl 04.30 på natta da jeg ikke fikk sove og har rommet for meg selv. Noen fordeler, selv om det er hyggeligere at mannen ikke sover på gjesterommet :p
 
Haha- her også har mannen flyttet inn pp gjesterommet fordi jeg snorker så fælt! :p
Våkner mye på natta, også av mine egne lyder, hehe.. så her i går pakket jeg fødebagen kl 04.30 på natta da jeg ikke fikk sove og har rommet for meg selv. Noen fordeler, selv om det er hyggeligere at mannen ikke sover på gjesterommet :p
Jeg har flyttet meg inn i gjesterommet pga snorkingen da vi har TV der så jeg kan se på når jeg ikke får sove. Han ville at jeg skulle ta sengen da den er mer komfortabel og er ikke så glad i at jeg sover på gjesterommet, men jeg får så lite søvn uansett. Og i natt så koste jeg med Harry Potter ;) Våknet opp hundre ganger fordi jeg måtte tisse og så kl. 03:00 begynte mine mensmurringer... :arghh: Savner også å sove med ham, men men... Han må jo faktisk jobbe og fokusere seg.
 
Jeg har flyttet meg inn i gjesterommet pga snorkingen da vi har TV der så jeg kan se på når jeg ikke får sove. Han ville at jeg skulle ta sengen da den er mer komfortabel og er ikke så glad i at jeg sover på gjesterommet, men jeg får så lite søvn uansett. Og i natt så koste jeg med Harry Potter ;) Våknet opp hundre ganger fordi jeg måtte tisse og så kl. 03:00 begynte mine mensmurringer... :arghh: Savner også å sove med ham, men men... Han må jo faktisk jobbe og fokusere seg.

Hehe, et Harry Potter maraton hørtes ikke så dumt ut nei. Må jo få tida til å gå ;) Det blir vel ikke noe mer søvn eller tid sammen etter fødsel så får bare gjøre det beste ut av det nå.

Syns det er blitt litt roligere bevegelser fra mini den siste tida også så lurer på om hu har festet seg skikkelig nå. Er nok med liv, bare litt annerledes. Øvde på knipeøvelser i natt og da våkna hu :p morsomt å kommunisere sånn nesten
 
Jeg har flyttet meg inn i gjesterommet pga snorkingen da vi har TV der så jeg kan se på når jeg ikke får sove. Han ville at jeg skulle ta sengen da den er mer komfortabel og er ikke så glad i at jeg sover på gjesterommet, men jeg får så lite søvn uansett. Og i natt så koste jeg med Harry Potter ;) Våknet opp hundre ganger fordi jeg måtte tisse og så kl. 03:00 begynte mine mensmurringer... :arghh: Savner også å sove med ham, men men... Han må jo faktisk jobbe og fokusere seg.
Harry Potter ❤️
 
Henger med dere her.
Kommende storesøster har egentlig flyttet inn på eget rom, men trenger lang tid før hun finner roen og da må vi være der. Jeg greier ikke sitte på en stol så lenge, så nå mens samboer er vekke på jobb har jeg flyttet henne inn til meg igjen og vi samsover. Da får jeg ligge mens hun skal sove, og så lister jeg meg ut.
Heldigvis får jeg sovet noen timer når hun legger seg, for resten av natten er forstyrret av bekkensmerter, toalettbesøk, krampe i leggene og at jeg våkner hyppigere generelt sett.
 
Back
Topp