Søvnmangel

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
La meg kl 22 i dag... Nå er kl over 02 og ikke en blund på øyet... Blir så frustrert. Halsbrann, rastløse bein og vært på toalettet fire ganger. Skal stå opp kl 0715 senest så dette blir gøy :eek:

Flere som sliter nå?
 
Skriver under på halsbrann hvertfall, holder på å bli gal!
I morgen blir det apoteket, dette går ikke ann :grumpy:
 
Halsbrann og bekkenløsning her sliter med å få sove her og.. var på apoteket i går, men vet ikke om de tablettene fungerer
Hørt at man kan få noe på resept som fungerer veldig bra! Om det ikke blir bedre .
 
Har våknet opp pga halsbrann. Sliter med ryggsmerter og har mareritt. Så ja, det med å få seg god nattesøvn før fødsel påfører bare ekstra stress.
 
Her sliter jeg med halsbrann, bekkensmerter og flere turer innom toalettet for å tisse, men opplever at jeg får nok søvn. Både mannen og barna klager over at jeg snorker sinnsykt høyt nå. :confused: Er ikke så lett når man er så tung og rund :p
 
Jeg måtte bygge opp ganske mye i hodeenden for å slippe sure oppstøt. Så klarer jeg ikke ligge på ryggen, så ligger på siden i oppoverbakke.. føler meg som en banan, men får iallefall sove :hilarious:
 
Ryggsmerter og baby som finner ut at det skal være gymtime hver gang jeg snur meg i senga. Våken 2-5ganger iløpet av natta, tissing 1 gang om ikke 2. Heldigvis så får jeg sove lengere om morningene nå siden jeg ikke får lov å jobb mer dette svangerskapet. Så tar det ofte igjen fra 06-09.
 
Føler med dere alle... sliter selv med søvn, også om jeg føler meg dautrøtt før jeg legger meg. Baby sparker ofte skikkelig, skikkelig hardt mot madrassen på den siden jeg ligger, noe som vekker meg og kan gjøre vondt :dummy1: Når jeg så snur meg har hun gymtime leeenge og hele magen danser :stop: Da våkner jeg eller sliter ekstra med å sove. Tisser 1-2 ganger per natt, våkner veldig mange ganger ellers også. Slet mye med mareritt en lang periode.
JM sa til meg at det nok ikke kom til å gi seg, og at jeg ikke måtte stresse med søvn. Det er like viktig å hvile som å sove, selv om det føles forferdelig ut til tider :angelic:

For meg hjelper det å ha ekstra pute og dyne i senga og et helt bekmørkt rom. Da blir jeg ikke like våken når jeg våkner på natten. Leser på senga før jeg sovner i tillegg :) Ingen mobil om jeg våkner eller sliter med å sove.
 
Her sliter jeg med halsbrann, bekkensmerter og flere turer innom toalettet for å tisse, men opplever at jeg får nok søvn. Både mannen og barna klager over at jeg snorker sinnsykt høyt nå. :confused: Er ikke så lett når man er så tung og rund :p
Hahah! Min samboer klager på at jeg snorker som ett uvær :p Er pottetett i nesen og har vært det siden starten av graviditeten :shy:
 
Hahah! Min samboer klager på at jeg snorker som ett uvær :p Er pottetett i nesen og har vært det siden starten av graviditeten :shy:
Samme her :hilarious::hilarious::hilarious: Mannen min sover i stuen, først sa han at det var fordi han ikke fikk sove av andre grunner, men barna mine tok meg opp på ipaden en gang jeg sov. De lo seg nesten i hjel. Neste morgen spilte de av opptaket av meg der jeg snorker huset ned :oops::hilarious: Da jeg sa det til mannen innrømte han at det er derfor han sover i stuen :p Men han ville ikke si det fordi han ikke ville såre meg :rolleyes: Så jeg forstyrrer nattesøvnen til hele gjengen og fant ut av det etter 7 mnd :hilarious::hilarious:
 
Tett i nesa her også. Ble intet mindre enn 6 turer på toalettet i natt.. sovna vel rundt 03 og så sto minstemor opp kl 06 for å gå på do.. så la hun seg igjen til 07.. så da sov jeg igjen fra 09-11 ca når hun nå er i bhg... Kjenner kroppen er helt kjørt. Orker ikke bevege meg en meter og har bare lyst til å sove mer :shy:
 
Godt å se at vi er flere!!
Det gjør vondt å ligge, man blir sulten av å være våken på natten og antall dobesøk mister jeg tellingen over.
Jeg tøyer og bruker yogaball hver kveld, føler det har hjulpet mye på særlig rastløse ben. Npr jeg våkner på natten å ikke finner en god stilling så går jeg på stua i en times tid hvor jeg får sittet fremoverlent og tøyd ryggen litt. Da kan jeg ofte finne søvnen igjen etterpå, men som oftest så sover jeg best på morgenen som kanskje har noe med at man er såpass utslitt at man slokner..
 
Sliter tidvis med å få pustet ordentlig når jeg legger meg , og får ikke helt til å bygge opp under den harde hodeputen min (må være hard pute for min del) når man skal ligge på siden, ellers er det alt fra tre til fem dobesøk per natt. Snorker visst også nå. Skal si jeg føler meg feminin og lekker i disse dager sover ganske ofte på morgenen nå da, slik som deg over her. Håper dette er med på å forberede oss til ny hverdag med mini.. ❤️
 
Mhm...ikkje noko kjekt.
Hver natt våkner jeg av noe... inatt våknet eg kaldsvettende og helt skjelven, målte blodsukker og den lå på 2,8... så må har jeg spist og venter på at maten skal synke før eg kan legge meg igjen. Nå er jo lillebror våknet helt til inni magen også.. så trenge ikkje rushe i seng med denne fotballspilleren i magen :joyful:
 
I natt har jeg faktisk sovet uten å våkne av at jeg ikke får puste! :smiley-bounce022 (Minus en tur på do)Jeg dusjet nesa èn gang før jeg la meg og våknet ca kl ni av at den var tett. Det hjalp mye å få brystet og hodet opp av madrassen. Ikke helt gunstig for ryggen kjenner jeg, men er i hvert fall mer uthvilt
 
Jeg får heller ikke til å sove. Mye og harde bevegelser i magen når jeg legger meg. Er nok oppe på do iallefall 6 ganger i løpet av natten og da begynner også turningen i magen igjen. De av dere som sliter med halsbrann, be lege om resept! Jeg ble sinnsykt mye bedre :)
 
Jeg får heller ikke sove. Bekkenløsning, urolige bein og halsbrann. Så må ofte ta en hvil på dagen for å overhode fungere:blackalien:
 
Back
Topp