Søvn

Fortsatt dårlige netter men hadde jeg fått sove uforstyrret tror jeg ikke jeg hadde hatt problemer med å sove. Er markant forskjell fra sist graviditet hvor jeg i første trimester sov hele tiden mens jeg i andre trimester lå våken hele nettene også sov jeg relativt normalt igjen i tredje trimester

Her pleier søvnscoren være mellom 48 og 50 og bodybatteriet på 28-30. Føler meg konstant trøtt har mer enn nok timer med søvn, men problemet er stressnivået som nok kommer av en veldig høy puls.

Ganske likt her tror jeg. Forhøyet hvilepuls det har jeg hatt fra positiv test til fødsel. Det trigger igjen som du nevner stressnivået som ligger en god del høyere enn til vanlig. Dårlig søvnscore får jeg pga. mange oppvåkninger og urolig søvn men det er ytre forstyrrelser også er body battery deretter. Det som er interessant er hvor fort kroppen går tilbake til normal så fort ungen er ute.

Vedlegg

• IMG_7108.jpeg
    IMG_7108.jpeg
    134,1 KB · Visninger: 6
  • IMG_7107.jpeg
    IMG_7107.jpeg
    179,1 KB · Visninger: 5
  • IMG_7106.jpeg
    IMG_7106.jpeg
    150,2 KB · Visninger: 6
  • IMG_7105.jpeg
    IMG_7105.jpeg
    158,9 KB · Visninger: 6
Har begynt å sove utrolig dårlig. Veldig kjipt. Har også syke mareritt som det tar lang tid å komme seg over etter å ha våknet. Håper det blir bedre.

Jeg skaffet meg ørepropper som jeg sover med og det har hevet søvnkvaliteten min en god del. Sliter med å sovne igjen etter den obligatoriske natt tingelingen. Sover også så veldig mye lettere nå, pleid å våkne så fort samboer lager ei snork eller hunden flytter på seg, med ørepropper nå får jeg ikke med meg noen ting. En fordel er at de ikke blokkerer ut all lyd men sånne smålyder. Anbefales! «Loop dream» heter de jeg gikk for.

Back
Topp