Hei dere
Jeg er en person som alltid sover sykt godt og 8-10 timer hver natt. Vet det er vanlig med trøtthet i graviditet, men er det flere som våkner gry tidlig av seg selv uansett når de legger seg dagen før? Jeg har ikke sjangs til å sove lenger enn 08.00 uansett om jeg legger meg sent, tidlig, om jeg gjør mye dagen før eller lite dagen før. Er dette tilfeldig eller er det mulig at det er en del av det å være gravid?
Jeg er en person som alltid sover sykt godt og 8-10 timer hver natt. Vet det er vanlig med trøtthet i graviditet, men er det flere som våkner gry tidlig av seg selv uansett når de legger seg dagen før? Jeg har ikke sjangs til å sove lenger enn 08.00 uansett om jeg legger meg sent, tidlig, om jeg gjør mye dagen før eller lite dagen før. Er dette tilfeldig eller er det mulig at det er en del av det å være gravid?

, men jeg våkner tidlig selv om jeg er kjempetrøtt, og får ikke sove igjen. Våkner typisk mellom 4 og 5, og ligger å venter på at 2-åringen skal komme inn kl 06.
Følte jeg sto opp tidlig
våkner støtt. Men nå sliter jeg med å sovne igjen etter jeg har vært oppe med han...maks slitsomt
så i dag trues han over på 1 nap om dagen i håp om at det hjelper. Han sov hele natten i flere mnd, men sluttet plutselig med det