Søvn

Jeg er så trøtt når kvelden kommer så sovner fort og sover gjerne 9-12 timer er så ekstremt Trøtt fortiden :hilarious:
 
Sliter med å sovne. Trøtt og utslitt hele dagen:p om nattan må jeg opp å tisse
 
Ekstremt trøtt hele dagen, sovner på dagtid så fort jeg treffer en stol eller sofa. Sover også som en stein på natta :dead:
 
Ikke store endringen i søvnmønsteret her ennå, men er bare 6+2. Den eneste endringen er at jeg må opp på do i løpet av natten.
 
Jeg er trøtt hele dagen, men med en gang hode treffer puta så får jeg halsbrann og restlessleg, og hode går i høygir:banghead: slitsomt..:hilarious:
 
Jeg våkner og når jeg skal legge meg, selv om jeg har vært leggeklar en stund. Det er utrolig frustrerende egentlig, for sønnen vår våkner og vil opp 8, og av en merkelig grunn er det alltid meg som står opp med han. Det hender jeg tar meg en blund på dagen, hvis jeg får sneket meg til det ;)
 
Jeg våkner og når jeg skal legge meg, selv om jeg har vært leggeklar en stund. Det er utrolig frustrerende egentlig, for sønnen vår våkner og vil opp 8, og av en merkelig grunn er det alltid meg som står opp med han. Det hender jeg tar meg en blund på dagen, hvis jeg får sneket meg til det ;)

Kom over denne i går:

https://www.kk.no/helse/kvinner-bor-fa-sove-mens-menn-bor-sta-opp-tidlig/70585285

Heldigvis står mannen opp hver dag nå, jeg er ikke i vater i 8-tida. Selvfølgelig fordi jeg sovner for sent, men også fordi er er våken på natt og sover urolig.
 
Såååå trøtt, men såååå gira. 100 tanker i hodet. Vanskelig å sove da.
Pluss at jeg er så hårsår om dagen og føler meg som verdens verste alt mulig av og til. Har virkelig vondt av mannen som må holde ut med hormonelle meg som blir sint eller griner for nesten alt mulig.
 
Jeg sliter med å finne rett stilling når jeg skal legge meg.. er tett i nesa også :( våkner stort sett kl 7 og må opp på do, men sovner somregel en liten stund igjen etter det. Ellers på dagen er jeg fort trøtt og sliten :/ håper energien stiger med ukene som går :)
 
Ligger våken akkurat nå. Sovna som en Stein 21.30, våkna nå kl 3 og får ikke sove igjen.
 
Samme her, la meg tidlig og våknet i 03-tiden. Har stort sett vært søvnløs siden...slitsomt
 
Sover dårlig, tisser om natten og har en på 1 ,år og 3 mndr som også driver og vekker meg gjennom natten (våkner gjerne i 3 og 5 tiden). Såååå trøtt gjennom dagen. Kvikner self litt til på kvelden og sliter med å få sove.
 
Back
Topp