Søvn

Høsteple

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Hvordan sover dere damer? Upåvirket av graviditeten?

Jeg sliter med at jeg er trøtt og utslitt ila dagen, men når klokken bikker 22 da får jeg mye energi :p

Har ennå ikke begynt å måtte på do ila natta, litt overrasket over at det ikke har kommet ennå.
 
Jeg sover helt elendig. Var våken hele natten, sprang på do og tissa og var urolig i kroppen. Sovna halv 7 i morges og såv 2 timer så var det påan igjen. Kan ikke huske jeg var sånn med mine 2 andre.. ganske sliten! Vert sånn hele uken:(
 
Noen netter der jeg har måttet stå opp så langt, har ikke do i samme etasje som vi sover og den trappa er laaaang om natta, men jeg er glad for alle symptomer :rolleyes:

Trøtt hele dagen, veldig trøtt om kvelden og drømmer mye rart om natten. I natt prøvde jeg å bryte meg inn på en fest med folk jeg egentlig ikke liker så godt :hilarious:
 
Kroppen min vil helst sove hele tiden! Sover gjerne 13 timer om natta, og sovner likevel på sofaen på ettermiddagen. Grusomt trøtt hele døgnet. Nå har jeg ferie, men blir spennende å se hvordan det går når jeg må begynne å jobbe på mandag :rolleyes:
 
Jeg er trøtt store deler av dagen Og tror nok jeg kan sovne hvor som helst ... Sover okei om natta, men vokne stort sett rund 05.00 av at jeg må tisse... Får heldigvis sove igjen :joyful:
 
Har hatt 2 powernaps ila dagen siste dagene og sover som en stein på nettene :)
 
Hvordan sover dere damer? Upåvirket av graviditeten?

Jeg sliter med at jeg er trøtt og utslitt ila dagen, men når klokken bikker 22 da får jeg mye energi :p

Har ennå ikke begynt å måtte på do ila natta, litt overrasket over at det ikke har kommet ennå.

Samme her, trøtt og sløv om dagen, masse energi og sliter med å sove på kvelden!

Oppe og tisser minst én gang i 5-6 tiden, og må ofte opp 2-3 ganger mellom når jeg legger meg og når jeg sovner. tisse aldri om natta uten at jeg er gravid.

Sover heldigvis ellers bra når jeg først sovner, men må sove litt mer om morgenen så ikke dagen blir helt ødelagt.
 
Samme her, trøtt og sløv om dagen, masse energi og sliter med å sove på kvelden!

Oppe og tisser minst én gang i 5-6 tiden, og må ofte opp 2-3 ganger mellom når jeg legger meg og når jeg sovner. tisse aldri om natta uten at jeg er gravid.

Sover heldigvis ellers bra når jeg først sovner, men må sove litt mer om morgenen så ikke dagen blir helt ødelagt.
Helt likt som meg dette :/ er helt ødelagt resten av dagen når jeg må opp tidlig for noe. Da blir dagen tung, spesielt fra 11 tiden og utover
 
Sliter med å sove på kveldene, får liksom ikke til å finne stillingen ekstremt lite energi på dagtid men prøver å ikke sove.
 
Har tydeligvis begynt å stå opp 7 om morgenen. Første dag i ferien :arghh: Hardt hvis dette skal bli min nye hverdag. Sover dårlig og er lys våken før fuglene står opp:wtf:
 
Hvordan sover dere damer? Upåvirket av graviditeten?

Jeg sliter med at jeg er trøtt og utslitt ila dagen, men når klokken bikker 22 da får jeg mye energi :p

Har ennå ikke begynt å måtte på do ila natta, litt overrasket over at det ikke har kommet ennå.

Har det på akkurat samme måte. Utrolig irriterende. Sover også veldig dårlig på natta, og er lysvåken grytidlig, heldigvis klarer jeg å legge meg igjen etter en stund våken, men kjenner det tærer på.
Føler jeg har et behov for en powernap på ettermiddagen, men det lar seg nesten aldri gjør pga barna hjemme.
 
Jeg satt i går kveld og tenkte at jeg heldigvis får sove natten gjennom uten å måtte stå opp for å tisse.. men i natt måtte jeg opp en gang i 5 tiden, og da blir det vel bare flere og flere turer på toalettet i løpet av de neste månedene.
Sover heldigvis ellers greit- men jeg har merket at jeg trenger litt mer søvn så jeg legger med tidligere enn før.
 
Jeg våknet klokken 04.30 i dag morges, fordi jeg måtte på toalettet. Fikk såklart ikke sove etterpå!
kjedelig! Jeg sovnet ca 2, dotur 3 og 5:30, morgen7:30 :sleep011kjenner jeg må sove litt i dag... 2 dager til ferie, enda godt det er hjemmekontor enda!
 
Back
Topp