Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter med at jeg er trøtt og utslitt ila dagen, men når klokken bikker 22 da får jeg mye energi![]()

Hvordan sover dere damer? Upåvirket av graviditeten?
Jeg sliter med at jeg er trøtt og utslitt ila dagen, men når klokken bikker 22 da får jeg mye energi
Har ennå ikke begynt å måtte på do ila natta, litt overrasket over at det ikke har kommet ennå.
Helt likt som meg dette :/ er helt ødelagt resten av dagen når jeg må opp tidlig for noe. Da blir dagen tung, spesielt fra 11 tiden og utoverSamme her, trøtt og sløv om dagen, masse energi og sliter med å sove på kvelden!
Oppe og tisser minst én gang i 5-6 tiden, og må ofte opp 2-3 ganger mellom når jeg legger meg og når jeg sovner. tisse aldri om natta uten at jeg er gravid.
Sover heldigvis ellers bra når jeg først sovner, men må sove litt mer om morgenen så ikke dagen blir helt ødelagt.
Hardt hvis dette skal bli min nye hverdag. Sover dårlig og er lys våken før fuglene står opp
Hvordan sover dere damer? Upåvirket av graviditeten?
Jeg sliter med at jeg er trøtt og utslitt ila dagen, men når klokken bikker 22 da får jeg mye energi
Har ennå ikke begynt å måtte på do ila natta, litt overrasket over at det ikke har kommet ennå.
Samme her, blir så flau. Skjer til og med midt i samtaler med andreEr trøtt 24/7. Sitter å gjesper hele tiden![]()
kjedelig! Jeg sovnet ca 2, dotur 3 og 5:30, morgen7:30Jeg våknet klokken 04.30 i dag morges, fordi jeg måtte på toalettet. Fikk såklart ikke sove etterpå!
kjenner jeg må sove litt i dag... 2 dager til ferie, enda godt det er hjemmekontor enda!