Søvn...

Helt likt her... jeg vet det blir våken-netter når babyen kommer; men jeg får ihvertfall tissen min for meg selv!

Kan takle våken netter så lenge jeg kan finne mer en 2 behagelige liggestillinger når jeg først Kan sove :hilarious: og som du sier, får tissen før meg selv :hilarious:
 
Sliter skikkelig med søvn jeg også. Ligger våken nesten hver natt, og må derfor sove noen timer på dagtid, men blir aldri uthvilt. Det er utrolig slitsomt og frustrerende. Kjenner dette påvirker psyken min veldig.
 
Sliter skikkelig med søvn jeg også. Ligger våken nesten hver natt, og må derfor sove noen timer på dagtid, men blir aldri uthvilt. Det er utrolig slitsomt og frustrerende. Kjenner dette påvirker psyken min veldig.
Hvorfor får du ikke sove?
 
Hvorfor får du ikke sove?

tror det er veldig vanlig å ikke sove noe særlig når man er høygravid;) det er varmt, vi er store og tunge, kynnere, halsbrann, må ofte tisse osv... i natt hadde jeg så mange kynnere at jeg har fått 4 timer med søvn... så nå har jeg fått ungene på skolen; og har lagt meg igjen:hilarious:
 
tror det er veldig vanlig å ikke sove noe særlig når man er høygravid;) det er varmt, vi er store og tunge, kynnere, halsbrann, må ofte tisse osv... i natt hadde jeg så mange kynnere at jeg har fått 4 timer med søvn... så nå har jeg fått ungene på skolen; og har lagt meg igjen:hilarious:
Jeg kjenner godt til det selv, altså :) Men virket som at siden det gikk ut over det psykiske, så kanskje det var mest tankekjør. Og det ville jeg i så fall rådet henne til å forsøke å gjøre noe med, snakke med legen/jordmor feks.
 
Sover veldig dårlig om natta, våkner hver 2 time for å gå på do og har vondt i hele kroppen så å snu seg er et slit. + så våkner jeg av 2 åringen hoster eller roper på meg så her blir det lite søvn men er sykmeldt så prøver å ta igjen søvnen på dagtid mens dattera er i bhg:)
Jeg gleder meg til å få ut ungen for nå er jeg lei:inpain:
 
Sover veldig lite jeg og... Tar flere timer fra jeg legger meg på kvelden til jeg sovner, og selv da våkner jeg absolutt hele tiden så får ikke noe sammenhengende søvn :arghh: utrolig slitsomt å ha det sånn over lengre tid, for meg har det blitt gradvis værre over den siste 1,5 måneden... Heldigvis bare et par uker igjen nå :dummy:
 
Jeg kjenner godt til det selv, altså :) Men virket som at siden det gikk ut over det psykiske, så kanskje det var mest tankekjør. Og det ville jeg i så fall rådet henne til å forsøke å gjøre noe med, snakke med legen/jordmor feks.


Skjønner... bedre å være føre var med slike ting...
 
Hvordan sover dere for tiden? Jeg sover så sinnsykt dårlig. Har gjort det i flere uker, men nå er det helt krise... er mye våken, tror jeg holder på å tisse på meg, men kommer ingenting. Bare baby som presser på alt der nede. Våkner kanskje en gang i timen.

våkner hver morgen og håper det ikke blir fødsel i dag, for jeg orker ikke! Vil bare ligge i sengen:bag:

andre som har det likt? Eller sover dere greit?

Sover og veldig dårlig... Ligger på høyre siden men ender opp på rygg.. Hater å sove sånn egentlig..
Men sov sykt godt etter jeg hadde hatt akupunktur.. Svært etterlengtet søvn..og sover litt bedre... Så gleder meg til ny time nå.. "med påfyll" på punktene
 
Back
Topp