Søvn...

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Hvordan sover dere for tiden? Jeg sover så sinnsykt dårlig. Har gjort det i flere uker, men nå er det helt krise... er mye våken, tror jeg holder på å tisse på meg, men kommer ingenting. Bare baby som presser på alt der nede. Våkner kanskje en gang i timen.

våkner hver morgen og håper det ikke blir fødsel i dag, for jeg orker ikke! Vil bare ligge i sengen:bag:

andre som har det likt? Eller sover dere greit?
 
Sover svært lite jeg og. Flyr på do hele natta, og har så sinnsyke gallesmerter i tillegg natta igjennom. Full av vann også, det sprenger i hender og føtter... gleder meg bare til å bli ferdig nå....:arghh:
 
Sover egentlig helt ok, men det er også viktig med vanlig hvile i komfortabel posisjon. For min del er det liggende siden jeg har prolaps i nakken og får vondt av å sitte.
Jeg har silkelaken i senga også som gjør underverker
 
Sover utrolig dårlig! Oppe sikkert en gang hver andre time på do:arghh: vanskelig å finne gode stillinger, mange tanker som kverner, vondt her og der osv. Utrolig slitsomt!
 
I helgene våkner jeg gjerne 5-10 ganger i løpet av natten, men som regel sovner jeg igjen med en gang. I ukedagene derimot, da blir jeg liggende våken 1-3 timer hver natt for tiden. Sliter med å finne liggestilling som ikke gjør at jeg har vondt i rygg eller bekken. Tror jeg stresser mer i ukedagene for da skal jeg tidlig opp for å gå på jobb.. og jeg vet at dagen blir shitty hvis jeg sover for lite.
 
Sover svært lite jeg og. Flyr på do hele natta, og har så sinnsyke gallesmerter i tillegg natta igjennom. Full av vann også, det sprenger i hender og føtter... gleder meg bare til å bli ferdig nå....:arghh:

helt likt her... prøver å lage knyttneve, men det gjør så vondt med så mye vann i fingrene!! Mannen masserer beina og leggene på kvelden, det hjelper litt... jeg kan ikke huske sist jeg gikk på do og tissa MASSE liksom...:shifty:
 
Sover utrolig dårlig.
Må opp på do et parr ganger, andre ganger bare for å vandre. Sliter med å sove på siden, så ender ofte på rygg.

klarer du å sove på ryggen?? Da besvimer jeg:hilarious: det savner jeg veldig; både å sove på rygg og på mage:hilarious:
 
I helgene våkner jeg gjerne 5-10 ganger i løpet av natten, men som regel sovner jeg igjen med en gang. I ukedagene derimot, da blir jeg liggende våken 1-3 timer hver natt for tiden. Sliter med å finne liggestilling som ikke gjør at jeg har vondt i rygg eller bekken. Tror jeg stresser mer i ukedagene for da skal jeg tidlig opp for å gå på jobb.. og jeg vet at dagen blir shitty hvis jeg sover for lite.

ja, jeg tror også at underbevisstheten jobber uten at man vet det... jeg våkner ofte og er stressa fordi jeg ikke har tid eller energi til fødsel ennå..: midt i flytting til nytt hus, så det KAN ikke skje nå...
 
Har dere prøvd sånn neseplaster? det kjøper jeg i morra :) skader ikke å forsikre seg godt åpne luftveier!
 
helt likt her... prøver å lage knyttneve, men det gjør så vondt med så mye vann i fingrene!! Mannen masserer beina og leggene på kvelden, det hjelper litt... jeg kan ikke huske sist jeg gikk på do og tissa MASSE liksom...:shifty:
Kjennes ut som blæra skal eksplodere hvert øyeblikk, også kommer det tre dråper liksom... sååå frustrerende!:banghead:
 
Søvn... hva er det for noe? :hilarious: neida, sover forsåvidt greit når jeg sovner, det bare tar så lang tid å bli komfortabel, finne en stilling som er ok, og så sovne :banghead: også går det en time eller to så må jeg opp på do å skifte stilling, og alt starter på nytt :bag:
 
ja, jeg tror også at underbevisstheten jobber uten at man vet det... jeg våkner ofte og er stressa fordi jeg ikke har tid eller energi til fødsel ennå..: midt i flytting til nytt hus, så det KAN ikke skje nå...
Ja, ingen tvil om at stress ødelegger søvnen! Håper dere kommer dere inn i nytt hus før baby kommer!
 
Ja, ingen tvil om at stress ødelegger søvnen! Håper dere kommer dere inn i nytt hus før baby kommer!

ja, vi er inne nå. Men nå er jeg så langt på vei- stor og tung og trett, så jeg får ikke mannet meg opp til å gjøre klart til babyen kommer... gidder liksom aldri å pakke den fødebagen
 
Søvn... hva er det for noe? :hilarious: neida, sover forsåvidt greit når jeg sovner, det bare tar så lang tid å bli komfortabel, finne en stilling som er ok, og så sovne :banghead: også går det en time eller to så må jeg opp på do å skifte stilling, og alt starter på nytt :bag:


Helt likt her... jeg vet det blir våken-netter når babyen kommer; men jeg får ihvertfall tissen min for meg selv!
 
ja, vi er inne nå. Men nå er jeg så langt på vei- stor og tung og trett, så jeg får ikke mannet meg opp til å gjøre klart til babyen kommer... gidder liksom aldri å pakke den fødebagen

Ja, sånt er tiltak. Kanskje du skal lage en frist til deg selv så du får det i boks før fødselen starter.
 
Back
Topp