Søvn

Annilie

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor mange timer med søvn trenger dere for å fungere om dagen?
Eg sover vanligvis 8 t, men nå må eg lett ha 4 timer ekstra. Så vi snakker 12 timer totalt.:confused:

Jeg er ikke helt sikker på hvor mye jeg sover på natta, det er sånn 6-7-8 lettere oppstykket timer. På dagen sover jeg 1-4 timer i tillegg. Drømmer om en natt alene. :hilarious:

Sover 10 timer, oppstykket. Skulle gjerne hatt mer men det lar seg ikke gjøre å sove mer enn mini og har ikke mulighet til å sove på dagtid.

I helgene kan det bli opp mot 12 timer fra jeg legger meg til jeg står opp, men blir litt oppstykket (mannen står opp med mini både lørdag og søndag). I ukedagene blir det rundt 8 timer, som egentlig er for lite, men sjelden jeg kommer meg i seng før kl 22, og mini vokser mellom 6-630, mannen er da dratt på jobb

Sover mellom 8-10 timer, men ikke sammenhengende. Skulle hatt mer søvn men det kan faktisk bli mindre. Noen dager er jeg utrolig sliten :hungover:

Sover aldri en hel natt nei. Vokner å må tisse, eller bekkenet/rygg/mage vondt. Og noen ganger bare våknar å får ikke sove. Må ha 9-12 timer pr dag ja! Minst:hilarious:

Jeg sover altfor lite på natta, så må sove litt på morran/dagen også.
Sover i snitt 5 timer om natta.

Sover ca 5t på natten, tissepause 2 ganger og våken ca en gang med mini i løpet av de fem timene. Hvis jeg har fri sover jeg på dagen med mini også. Får alt for lite søvn!

Sover 6-9 timer, alt ettersom hva 2 åring lar meg sove :hilarious: sover ikke noe på dagen, da sover jeg enda dårligere på natt akkurat nå.

Jeg sover mye! Lagt meg rundt kl 22, uanhengig av helg eller ikke! Og våknet rundt kl 07.00. Da er det rett på do.. våkner innimellom å må opp på natten på do og.. spesielt på helgene sover jeg på dagen og:p glad jeg har muligheten!

Legger med 21-21.30 og står opp 6-7 om morningen.. langt fra uthvilt haha

Jeg sover alt for lite, og føler jeg går rundt som en zombie mesteparten av tiden. Problemet er at når jeg legger meg så bruker jeg laaaaaang tid på å sovne, våkner lett og ligger da opptil en time før jeg sovner igjen.

Back
Topp