Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjedde tidlig for meg sist gang og denne gangen også. Har flere venninner som beskriver uke 4-7 som absolutt mest utmattende. Helt normalt vil jeg siEr det vanlig at man blir ekstremt trøtt og sliten så tidlig i svangerskapet?[emoji15]
4+0 i dag, å jeg smådubber ofte ila dagen. Må kjempe for å holde øynene åpne til tider[emoji28] Det er veldig uvant for meg[emoji85]
Ja det skjedde tidlig for meg sist gang og denne gangen også. Har flere venninner som beskriver uke 4-7 som absolutt mest utmattende. Helt normalt vil jeg si
Ja det skjedde tidlig for meg sist gang og denne gangen også. Har flere venninner som beskriver uke 4-7 som absolutt mest utmattende. Helt normalt vil jeg siEr det vanlig at man blir ekstremt trøtt og sliten så tidlig i svangerskapet?[emoji15]
4+0 i dag, å jeg smådubber ofte ila dagen. Må kjempe for å holde øynene åpne til tider[emoji28] Det er veldig uvant for meg[emoji85]
Som småbarnsmor er jeg totalt utmatte sånn jevnt over uansett så tenker jeg ikke merker forskjell. Merket det veldig godt første svangerskap da - måtte flytte før 3 mnd pga jeg ikke klarte å kjøre 45 min til jobb (vi skulle flytte, men ikke så raskt)
Ja jeg kan forstå at du kanskje ikke merker noen forskjell nå ja[emoji85]
Såpass ja. Godt dere hadde muligheten til å flytte tidligere første svangerskapet ditt!Så du slapp den lange veien til jobben..
)
Med en liten på 16 mnd som tydeligvis har kuttet dagsblunden sin sånn helt plutselig, er jeg så og si alltid trøtt [emoji23] Går litt opp og ned, men som regel klarer jeg meg til han har lagt deg. Da svir det i øya [emoji23][emoji23] Forrige svangerskapet sov jeg så og si hele tiden. Den luksusen har jeg ikke nå [emoji23]
Hahaha [emoji23] Den sjarmerende siden av å være gravid [emoji6] Deilig da. Sov så mye du kan og føler du har behov for. Kroppen din jobber jo på høygir [emoji173]Jeg våknet akkurat på sofan etter en time på øyet[emoji85] Satt på en film. Sovnet med en gang[emoji28]
har blitt så sykt sensitiv på lyder og lukter (koselig når man bor i byggefelt) er jo aldri stilleDet er ikke unirmalt, jeg derimot sliter med å få sovehar blitt så sykt sensitiv på lyder og lukter (koselig når man bor i byggefelt) er jo aldri stille