Søvn

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Er det vanlig at man blir ekstremt trøtt og sliten så tidlig i svangerskapet?[emoji15]
4+0 i dag, å jeg smådubber ofte ila dagen. Må kjempe for å holde øynene åpne til tider[emoji28] Det er veldig uvant for meg[emoji85]
 
Er det vanlig at man blir ekstremt trøtt og sliten så tidlig i svangerskapet?[emoji15]
4+0 i dag, å jeg smådubber ofte ila dagen. Må kjempe for å holde øynene åpne til tider[emoji28] Det er veldig uvant for meg[emoji85]
Ja det skjedde tidlig for meg sist gang og denne gangen også. Har flere venninner som beskriver uke 4-7 som absolutt mest utmattende. Helt normalt vil jeg si
 
Ja det skjedde tidlig for meg sist gang og denne gangen også. Har flere venninner som beskriver uke 4-7 som absolutt mest utmattende. Helt normalt vil jeg si

Jeg gjesper konstant[emoji85] Nesten litt flaut i visse situasjoner[emoji23] Spesielt når ingen vet om graviditeten enda[emoji4]
 
Er det vanlig at man blir ekstremt trøtt og sliten så tidlig i svangerskapet?[emoji15]
4+0 i dag, å jeg smådubber ofte ila dagen. Må kjempe for å holde øynene åpne til tider[emoji28] Det er veldig uvant for meg[emoji85]
Ja det skjedde tidlig for meg sist gang og denne gangen også. Har flere venninner som beskriver uke 4-7 som absolutt mest utmattende. Helt normalt vil jeg si
 
Som småbarnsmor er jeg totalt utmatte sånn jevnt over uansett så tenker jeg ikke merker forskjell. Merket det veldig godt første svangerskap da - måtte flytte før 3 mnd pga jeg ikke klarte å kjøre 45 min til jobb (vi skulle flytte, men ikke så raskt)
 
Som småbarnsmor er jeg totalt utmatte sånn jevnt over uansett så tenker jeg ikke merker forskjell. Merket det veldig godt første svangerskap da - måtte flytte før 3 mnd pga jeg ikke klarte å kjøre 45 min til jobb (vi skulle flytte, men ikke så raskt)

Ja jeg kan forstå at du kanskje ikke merker noen forskjell nå ja[emoji85]
Såpass ja. Godt dere hadde muligheten til å flytte tidligere første svangerskapet ditt!:) Så du slapp den lange veien til jobben..
 
Ja jeg kan forstå at du kanskje ikke merker noen forskjell nå ja[emoji85]
Såpass ja. Godt dere hadde muligheten til å flytte tidligere første svangerskapet ditt!:) Så du slapp den lange veien til jobben..

Ja har vært litt flytting og har vært utmattende svangerskap. Håper på mest mulig ro denne gangen (så mye som mulig med en på snart 2 og snart 4 :wtf:)

Blir spennende å se hvilke symptomer som blir gjeldende denne gangen :shifty:
 
Har skjønt at det er fullstendig normalt, og det er vel heller ikke så rart, kroppen din er jo tross alt helt i startfasen av å produsere et annet menneske, og det i seg selv er nok veldig utmattende :) Håper du får masse hvile i julen, for ikke å glemme masse omsorg fra din kjære:) Riktig god jul!
 
Jeg har vært helt utslitt siden 1dpo, men ga blod samme dag. Så jeg tror det må ha hatt innvirkning fordi 1dpo er man jo teknisk sett ikke gravid. [emoji28] men er fortsatt veldig sliten og trøtt nå, 3+4 uker... [emoji4]
 
Forrige svangerskap var jeg helt utslitt fra start til slutt, er veldig vanlig [emoji3]
 
De siste dagene har vært veldig opp og ned her. Plutselig kjempe trøtt, også er jeg plutselig full av energi igjen[emoji85]
 
Har ei på 15 mnd, så trøtt er jeg uansett [emoji23][emoji106] men sist jeg var gravid kom trøttheten rundt uke 6... da sov jeg MYE [emoji23]
 
Jeg sovner omtrent hver gang jeg legger meg på sofaen nå. Har begynt å bli veeeldig trøtt :p
 
Jeg kunne like godt sovet hver andre time jeg. Må holde meg opptatt med noe for å holde meg våken en hel dag uten å sovne. [emoji23][emoji23][emoji173][emoji173]
 
Med en liten på 16 mnd som tydeligvis har kuttet dagsblunden sin sånn helt plutselig, er jeg så og si alltid trøtt [emoji23] Går litt opp og ned, men som regel klarer jeg meg til han har lagt deg. Da svir det i øya [emoji23][emoji23] Forrige svangerskapet sov jeg så og si hele tiden. Den luksusen har jeg ikke nå [emoji23]
 
Med en liten på 16 mnd som tydeligvis har kuttet dagsblunden sin sånn helt plutselig, er jeg så og si alltid trøtt [emoji23] Går litt opp og ned, men som regel klarer jeg meg til han har lagt deg. Da svir det i øya [emoji23][emoji23] Forrige svangerskapet sov jeg så og si hele tiden. Den luksusen har jeg ikke nå [emoji23]

Jeg våknet akkurat på sofan etter en time på øyet[emoji85] Satt på en film. Sovnet med en gang[emoji28]
 
Jeg våknet akkurat på sofan etter en time på øyet[emoji85] Satt på en film. Sovnet med en gang[emoji28]
Hahaha [emoji23] Den sjarmerende siden av å være gravid [emoji6] Deilig da. Sov så mye du kan og føler du har behov for. Kroppen din jobber jo på høygir [emoji173]
 
Det er ikke unirmalt, jeg derimot sliter med å få sove :smiley-ashamed005 har blitt så sykt sensitiv på lyder og lukter (koselig når man bor i byggefelt) er jo aldri stille
 
Det er ikke unirmalt, jeg derimot sliter med å få sove :smiley-ashamed005 har blitt så sykt sensitiv på lyder og lukter (koselig når man bor i byggefelt) er jo aldri stille

Uffda... Det må være ekstremt slitsomt! Jeg var sånn før jeg ble gravid jeg. Måtte helst se en film eller to i sengen før jeg klarte å sovne. Nå sovner jeg nesten med en gang jeg treffer puta[emoji85]
 
Back
Topp