Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg så igjen i det du skriver. Storesøster var en sånn baby. Sov som en stein heile natta, men helt umulig på dagtid. Bedra seg ikke før hun bikka året.Han sover fra ca.20 til 06 uten å våkne( halleluja og bank i bordet), spiser og sover litt til. Ikke noe fast hvor lenge. Så kommer det «morsomme». Jeg bruker hele dagen på å tilrettelegge for at han skal sove, noe som sliter meg ut. Vi har en fast trilletur på formiddagen. Da sover han alt fra 1,5 til 3 timer. Etter det triller jeg/vi han flere ganger, men som regel til ingen nytte. Sover kanskje 2*30 min på en veldig god dag. I dag har han vært helt håpløs. Jeg har trillet og trillet til ingen nytte. Jeg er sliten og lei. Hvis jeg ikke triller, så er han våken HELE dagen.
Kjenner meg så igjen i det du skriver. Storesøster var en sånn baby. Sov som en stein heile natta, men helt umulig på dagtid. Bedra seg ikke før hun bikka året.

Er det noen som vet hvorfor noen babyer har så vanskelig for å sove? Min er jo så trøtt, men klarer ikke å sove slik en baby skal og burde.
Jeg tror magevondten har mye å si her. Er vanskelig å sove når man har vondt, og våkner veldig lett.Er det noen som vet hvorfor noen babyer har så vanskelig for å sove? Min er jo så trøtt, men klarer ikke å sove slik en baby skal og burde.