Søvn

Her har vi en god avtale. Jeg får somregel sove lenge i helgene for då fungerer jeg mye bedre så får han hvile når jeg står opp mens jeg å jenta vår finne på noe kjekt ilag:) han har henne på ettermiddagen også somregel, veldig flink på å aktivisere jenta vår :)

Jeg er kjempetrøtt hele tiden, og jeg legger meg rundt 22.30-23.00.. Men sover ca et par timer, så ligger jeg våken i flere timer før jeg sovner igjen.. Oppe rundt 7-8 igjen.. Helt dau på dagen :(
Ungene her er heldigvis så store at de enten sover til langt utpå dagen eller klarer seg selv.. :)

Samboer står opp før meg og minstemann hver eneste ukedag så han pleier få en ettermiddagshvil om han vil [emoji4][emoji4] En liten halvtime bare.. Ellers har vi hver vår dag i helgen når vi får sove lenge.. Da får vi maks sove til kl 9(med mindre vi har vært på noe sprell kvelden før...), slik at vi får helgen sammen og kan finne på noe kjekt [emoji4][emoji4]

Samboer står opp før meg og minstemann hver eneste ukedag så han pleier få en ettermiddagshvil om han vil [emoji4][emoji4] En liten halvtime bare.. Ellers har vi hver vår dag i helgen når vi får sove lenge.. Da får vi maks sove til kl 9(med mindre vi har vært på noe sprell kvelden før...), slik at vi får helgen sammen og kan finne på noe kjekt [emoji4][emoji4]
Vi har også annen hver i helgen. Ukedagene skal vi egentlig stå opp samtidig (samboer sin ide), men han er vanskelig. Så det ender opp med at det er jeg som må gjøre det.. [emoji35]

Vi har også annen hver i helgen. Ukedagene skal vi egentlig stå opp samtidig (samboer sin ide), men han er vanskelig. Så det ender opp med at det er jeg som må gjøre det.. [emoji35]
Det hadde han ikke fått lov til her hjemme...

Haha, har prøvd det.. Må nok få meg en enda sintere sintestemme [emoji23]
Hehe, ja kanskje det er det som må til! Når det gjelder søvn er eg veldig streng og passer på at jeg får dagene mine [emoji41][emoji41]

Hehe, ja kanskje det er det som må til! Når det gjelder søvn er eg veldig streng og passer på at jeg får dagene mine [emoji41][emoji41]
Det er bra [emoji5] Han bør egentlig ta seg mer sammen! Er arbeisledig også nå, så han burde vært oppe og sett etter jobber han.. [emoji53]

Back
Topp