MannfolkHer er det samboer som har 1 rett på søvn... Han er litt egoistisk synes jeg.. [emoji52] Når jeg lå med influensa fikk jeg heller ikke sovet nok[emoji53]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MannfolkHer er det samboer som har 1 rett på søvn... Han er litt egoistisk synes jeg.. [emoji52] Når jeg lå med influensa fikk jeg heller ikke sovet nok[emoji53]

Ja, bør jo sette oss forran dem [emoji6] Spesielt når vi skal bær barnet dems i 9 mnd [emoji12]Mannfolk![]()
Vi har også annen hver i helgen. Ukedagene skal vi egentlig stå opp samtidig (samboer sin ide), men han er vanskelig. Så det ender opp med at det er jeg som må gjøre det.. [emoji35]Samboer står opp før meg og minstemann hver eneste ukedag så han pleier få en ettermiddagshvil om han vil [emoji4][emoji4] En liten halvtime bare.. Ellers har vi hver vår dag i helgen når vi får sove lenge.. Da får vi maks sove til kl 9(med mindre vi har vært på noe sprell kvelden før...), slik at vi får helgen sammen og kan finne på noe kjekt [emoji4][emoji4]
Det hadde han ikke fått lov til her hjemme...Vi har også annen hver i helgen. Ukedagene skal vi egentlig stå opp samtidig (samboer sin ide), men han er vanskelig. Så det ender opp med at det er jeg som må gjøre det.. [emoji35]
Får ikke lov her heller.. men bryr seg ikke når han sover [emoji35]Det hadde han ikke fått lov til her hjemme...
Da får du bruke sintestemmen [emoji28]Får ikke lov her heller.. men bryr seg ikke når han sover [emoji35]
Haha, har prøvd det.. Må nok få meg en enda sintere sintestemme [emoji23]Da får du bruke sintestemmen [emoji28]
Hehe, ja kanskje det er det som må til! Når det gjelder søvn er eg veldig streng og passer på at jeg får dagene mine [emoji41][emoji41]Haha, har prøvd det.. Må nok få meg en enda sintere sintestemme [emoji23]
Det er bra [emoji5] Han bør egentlig ta seg mer sammen! Er arbeisledig også nå, så han burde vært oppe og sett etter jobber han.. [emoji53]Hehe, ja kanskje det er det som må til! Når det gjelder søvn er eg veldig streng og passer på at jeg får dagene mine [emoji41][emoji41]