Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snille mannenEr ekstremt trøtt på dagen og kunne sikkert sovna hvor som helst[emoji23] men på kvelden tar det laaang tid før jeg sovner! I går lå jeg og var skikkelig kvalm, så mannen måtte opp og smøre et knekkebrød til meg kl 23.30[emoji28]
Snille mannen![]()
Ååh, for en mann du harJa, veldig fornøyd med han[emoji7] Og i dag fikk jeg frokost på senga! Hiiihiiii[emoji1]
Ja, veldig fornøyd med han[emoji7] Og i dag fikk jeg frokost på senga! Hiiihiiii[emoji1]
Samme med meg [emoji53] Har vært syk da, håper på mer energi bår jeg kommer meg tilbake på trening [emoji123]Føler meg trøtt og aldri uthvilt[emoji23]

Det er jeg også når jeg våkner [emoji4] Men her blir det ikke mat før lillegutt er stelt og fått spist. [emoji29]Mye trøtt for tiden, så legger meg som regel tidlig. Sover som en stein om natta, men våkner ganske tidlig. Da er det bare til å stå opp og spise, er skrubbsulten med en gang jeg våkner.![]()
skal ikke være lov å få litt ekstra søvn selv om man er gravid Her er det samboer som har 1 rett på søvn... Han er litt egoistisk synes jeg.. [emoji52] Når jeg lå med influensa fikk jeg heller ikke sovet nok[emoji53]Æææh! Jeg og samboer prøver (så sant ikke man jobber) å stå opp med jenta vår annenhver dag. Jeg stod opp med henne idag (selv om jeg skulle på kveld og han har flere fridager), så det er hans tur imorgen. Prøvde å snakke ham til å stå opp med henne torsdag også siden jeg skal ta henne fredag, lørdag, søndag og mandag pga han jobber natt, men neida!skal ikke være lov å få litt ekstra søvn selv om man er gravid
![]()