Søvn

Missmy89

Blir kjent med forumet
Flere som sover dårlig? Våkner på natta og må på do, også ligger jeg kvalm en stund før jeg klaret å sove!:/

Eg og sover som en unge Eller våkner gjerne i 5/6 tiden og føler meg uthvilt, men orker ikje stå opp da om Litja søv. Så sover til 7 da må vi opp for levering i bhg til kl 08.

Ellers sover til forskjellige tider på døgnet pga turnusarbeid med dag/kveld/natt så Jau Jau, vandt med lite og usammenhengende søvn egentlig

Er ekstremt trøtt på dagen og kunne sikkert sovna hvor som helst[emoji23] men på kvelden tar det laaang tid før jeg sovner! I går lå jeg og var skikkelig kvalm, så mannen måtte opp og smøre et knekkebrød til meg kl 23.30[emoji28]

Er ekstremt trøtt på dagen og kunne sikkert sovna hvor som helst[emoji23] men på kvelden tar det laaang tid før jeg sovner! I går lå jeg og var skikkelig kvalm, så mannen måtte opp og smøre et knekkebrød til meg kl 23.30[emoji28]
Snille mannen :)

Jeg er mye trøtt og sover veldig dårlig [emoji53] Har fått god hjelp av min mor de 2 siste dagene [emoji173] Hun vet ikke at jeg er gravid enda da, men jdg er syk i tillegg derfor hun hjelper så godt til [emoji7]

Sovner som en stein, men våkner hver natt og må tisse. Og så våkner jeg kl 7 på morgenen selvom det er helg... I går var jeg så trøtt på ettermiddagen at jeg sov 3-4 timer i senga før middag. Trøtt ja.

Mye trøtt for tiden, så legger meg som regel tidlig. Sover som en stein om natta, men våkner ganske tidlig. Da er det bare til å stå opp og spise, er skrubbsulten med en gang jeg våkner. :laughing002

Sov veldig dårlig før, men nå sover jeg veldig godt.. kjempe trøtt og legger meg i 21/22 tiden og sover til kl 08! Kjempe deilig:) gjort det noen dager nå :)

Mye trøtt for tiden, så legger meg som regel tidlig. Sover som en stein om natta, men våkner ganske tidlig. Da er det bare til å stå opp og spise, er skrubbsulten med en gang jeg våkner. :laughing002
Det er jeg også når jeg våkner [emoji4] Men her blir det ikke mat før lillegutt er stelt og fått spist. [emoji29]

Æææh! Jeg og samboer prøver (så sant ikke man jobber) å stå opp med jenta vår annenhver dag. Jeg stod opp med henne idag (selv om jeg skulle på kveld og han har flere fridager), så det er hans tur imorgen. Prøvde å snakke ham til å stå opp med henne torsdag også siden jeg skal ta henne fredag, lørdag, søndag og mandag pga han jobber natt, men neida! :smiley-ashamed008 skal ikke være lov å få litt ekstra søvn selv om man er gravid :p

Æææh! Jeg og samboer prøver (så sant ikke man jobber) å stå opp med jenta vår annenhver dag. Jeg stod opp med henne idag (selv om jeg skulle på kveld og han har flere fridager), så det er hans tur imorgen. Prøvde å snakke ham til å stå opp med henne torsdag også siden jeg skal ta henne fredag, lørdag, søndag og mandag pga han jobber natt, men neida! :smiley-ashamed008 skal ikke være lov å få litt ekstra søvn selv om man er gravid :p
Her er det samboer som har 1 rett på søvn... Han er litt egoistisk synes jeg.. [emoji52] Når jeg lå med influensa fikk jeg heller ikke sovet nok[emoji53]

Back
Topp