Flere som har en liten som bare sover i to timers intervaller om natten? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes!! Vi er ikke alene!!Ja, to til tre, men så sover han lenge på formiddagen og da benytter jeg meg av muligheten![]()
Yes!! Vi er ikke alene!!Sorry, men huff! Hele natten gjennom er det 2-2,5t før hun vil ha pupp igjen. Og ikke alltid hun sovner med en gang igjen. På formiddagen eller ettermiddag/tidlig kveld kan hun sove lenger. Er 3 uker, så håper det endrer seg etterhvert for jeg begynner å bli tynnslitt
![]()

Jepp, som regel 2,5 time. Slår av og til på stortrommen med 3-4 timer, men det er ikke så vanlig. Sover best på ettermiddag og kveld her, 4-5 timer da.Flere som har en liten som bare sover i to timers intervaller om natten?![]()
Gir du først morsmelk og så mme? Eller bare mme som siste måltid?Før vi startet med mme som siste måltid, så var hun våken hele tiden. Nå har hun kommet i en fantastisk rytme og sover ca 6 timer på natta![]()
Jeg gir ammer kanskje rundt kl. 22 på begge bryst, og rundt kl. 00 så får hun mme. Da kan hun drikke alt fra 80-200 ml, sulten frøken. Og da har hun sovet i flere uker nå til ca kl. 6Gir du først morsmelk og så mme? Eller bare mme som siste måltid?
Det skal jammen prøves. Ikke sikkert vi er like heldige. Men det er verdt et forsøkJeg gir ammer kanskje rundt kl. 22 på begge bryst, og rundt kl. 00 så får hun mme. Da kan hun drikke alt fra 80-200 ml, sulten frøken. Og da har hun sovet i flere uker nå til ca kl. 6hun er fornøyd og vi er fornøyde!