Søvn:(

Ja, to til tre, men så sover han lenge på formiddagen og da benytter jeg meg av muligheten :)

Ja, to til tre, men så sover han lenge på formiddagen og da benytter jeg meg av muligheten :)
Yes!! Vi er ikke alene!!:p Sorry, men huff! Hele natten gjennom er det 2-2,5t før hun vil ha pupp igjen. Og ikke alltid hun sovner med en gang igjen. På formiddagen eller ettermiddag/tidlig kveld kan hun sove lenger. Er 3 uker, så håper det endrer seg etterhvert for jeg begynner å bli tynnslitt:)

Yes!! Vi er ikke alene!!:p Sorry, men huff! Hele natten gjennom er det 2-2,5t før hun vil ha pupp igjen. Og ikke alltid hun sovner med en gang igjen. På formiddagen eller ettermiddag/tidlig kveld kan hun sove lenger. Er 3 uker, så håper det endrer seg etterhvert for jeg begynner å bli tynnslitt:)

Det endrer seg etterhvert, min får jo flakse og spiser relativt fort og er raskt tilbake i drømmeland så det er greit det altså! :)

Du er ikke alene! Her har mini sovet MAKS 2,5 time (ofte nedi 1 time) i strekk både dag og natt frem til 4 uker gammel...dem siste 3 nettene nå har han ENDELIG startet med 3-3,5 timers intervaller, så får 2x3 timer + 1,5-2 timer søvn i løpet av natten nå, håper d fortsetter slik (eller blir enda bedre)!
Lykke til, håper d blir bedre snart for deg også!!

Hun kan godt sove i 3-4 timer i slengen, men de siste nettene har hun vært våken fra storesøster legger seg til i totiden på natten, sovet godt i noen timer før så å ikke roe seg før på morning en igjen. Og da står jo storesøster opp! Trøtt ja! :'D

Akkurat likt her.. Lille jenta vår er ofte mye mer våken på kveld/natt, og har vanskeligere for å sovne:/ sover veldig godt på dag/ettermiddag, men da sliter jeg med å få sove:/ så blir lite søvn på mor :/

Her har vi akkurat begynt med en amming på natten! Natt til i går sov hun fra halv 12 til halv 6(!), mannen sa han kunne ta hun om hun kavet, så sa jeg klokka var halv 6, han trudde jeg tullet :p i går var det mat 10- halv 11 og mat igjen 3, sov til 7 i dag! Her er vi 6 1/2 uke, så tok 6 uker til vi hadde en amming, så selv om det ikke ser lyst ut nå så blir det bedre! Så heller ikke en lysning på 3ukers tiden :p men det blir bedre :)

Her er det to timer mellom hver amming. Våken tre ganger om natta for amming. Jeg synes ikke det er så ille, for han sovner som regel etter amminga:) Jeg er nok vant til litt lite søvn fra før pga sønnen min som aldri sov som baby, hehe. Prøv å sove på dagen når hun sover er mitt beste tips:)

Her er det mat hver tredje time. Det vil si 2-2.5 timer søvn i strekk hvis han sovner med en gang. Ingen lengre soveperioder. Kjenner jeg er veldig sliten og irritabel. Har bare lyst til å være alene med babyen.

Før vi startet med mme som siste måltid, så var hun våken hele tiden. Nå har hun kommet i en fantastisk rytme og sover ca 6 timer på natta :)

Gir du først morsmelk og så mme? Eller bare mme som siste måltid?
Jeg gir ammer kanskje rundt kl. 22 på begge bryst, og rundt kl. 00 så får hun mme. Da kan hun drikke alt fra 80-200 ml, sulten frøken. Og da har hun sovet i flere uker nå til ca kl. 6 :) hun er fornøyd og vi er fornøyde!

Jeg gir ammer kanskje rundt kl. 22 på begge bryst, og rundt kl. 00 så får hun mme. Da kan hun drikke alt fra 80-200 ml, sulten frøken. Og da har hun sovet i flere uker nå til ca kl. 6 :) hun er fornøyd og vi er fornøyde!
Det skal jammen prøves. Ikke sikkert vi er like heldige. Men det er verdt et forsøk :) mme skal visst være litt mer mettende enn mm.

Back
Topp