Søvn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
NEI, haha :) sover alt for lite. Sovner rundt 23-00 hver kveld og sover så lett så våkner av hver minste lyd fra lillemann. Så går jeg opp med han 1-2 ganger om natten for å gi mat med ca 45 min per gang og så står vi opp rundt 8 da han våkner for dagen! Jeg har alltid hatt behov av 8-9 timer søvn hver natt så det er litt av en omstilling. Men det finnes de som har det mye verre enn meg når det gjelder natten så får bite tennene sammen. Å sove på dagtid er ganske uaktuelt i hvert fall for det har jeg aldri klart ;)

Begynner å venne meg til lite søvn :p
Er en person som trenger mye søvn, så det var virkelig en omstilling :p våkner desverre av hver minste lyd hub lager, og opp to ganger hver natt for mat som tar ca en halvtime. Sovner ikke lett igjen, så ligger mye våken. Er i sengs kl 10hver kveld stortsett, og opp igjen rundt syv.

Jepp! Er så heldig at jeg har en sovebaby hun sover fra 23-0630 som regel. Også får hun mat også sover hun til ca 0930 og da står vi opp :)

Ja, er overraskende hvor godt jeg klarer meg :p
Sover som regel fra 12-3/4 og fra 4/5-7/8 og fra 8/9-10/11

Tar litt tid når vi først er våken ettersom jeg skal både gi flaske og pumpe - men som regel får jeg legge meg når det har gått 1-1,5time :)

Har også endelig en sovebaby <3 Ikke sover han bare godt om dagen, men når han legges for natta så sover han 5-7 timer før han trenger en skift og nattmat på 15-20 min :D Så våkner han mellom 6:00-8:00 og da står vi opp, skifter til dagsoufit, spiser og tar en dupp på 1-3 timer igjen.
Jeg legger meg mellom kl.22:00-23:00 og får 6-7 timers søvn som er nok føler jeg.

Ikke i det heletatt:/ Nå husker jeg ikke helt hvordan det var med storebror, mn mener å huske han sov bra mye mer:/ nå er det korte dupper, å mange timer våken igangen... tilogmed våkenperiode på natta på opp i 4 timer... håper virkelig ikke dette skal fortsette i månesvis...:(

Back
Topp