Sleep sense. Hu Dana obleman jeg snakket om![]()
Jeg trodde det var en bok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sleep sense. Hu Dana obleman jeg snakket om![]()
Ja men nå skal jeg ikke juble for tidlig!! Dette har skjedd av og til før også, men så er vi tilbake til masse oppvåkninger igjen neste natt.. Så her er det bare å ta en natt (og kveld) av gangen! Tenker ofte på de som har 4 t kveld alene når ungen er lagt og som sover hele natta! Luksus!Det var vel verdt det ? 7 timers søvn høres magisk
EbokJeg trodde det var en bok?
Jeg tenker at 7 timer sammenhengende søvn er luksus også jeg daJa men nå skal jeg ikke juble for tidlig!! Dette har skjedd av og til før også, men så er vi tilbake til masse oppvåkninger igjen neste natt.. Så her er det bare å ta en natt (og kveld) av gangen! Tenker ofte på de som har 4 t kveld alene når ungen er lagt og som sover hele natta! Luksus!![]()
Ja vi gjør jo detJeg tenker at 7 timer sammenhengende søvn er luksus også jeg dahaha. Aldri opplevd det med poden
en eller annen gang får vi kvelden og natta tilbake!!!
![]()
Hahaha. Ikke her tror jeg. Orker ikke tanken på å tenke på å date engangJa vi gjør jo detMen når endelig vi gjør det, så skal du se at nummer 2 kommer
![]()
Hvordan går det? Natt til i dag sov min i strekk fra 19 til 4.30 !! Så fikk han komme i senga og sov til 7Ja vi gjør jo detMen når endelig vi gjør det, så skal du se at nummer 2 kommer
![]()
Så bra!! Her klarer hun nå å sovne av seg selv, mens jeg sitter på stolen inne på rommet uten at jeg gjør annet en å si hyyysj når hun gråter. Dette hadde jeg ALDRI trodd!Hvordan går det? Natt til i dag sov min i strekk fra 19 til 4.30 !! Så fikk han komme i senga og sov til 7![]()