Søvn....

Det var vel verdt det ? 7 timers søvn høres magisk
Ja men nå skal jeg ikke juble for tidlig!! Dette har skjedd av og til før også, men så er vi tilbake til masse oppvåkninger igjen neste natt.. Så her er det bare å ta en natt (og kveld) av gangen! Tenker ofte på de som har 4 t kveld alene når ungen er lagt og som sover hele natta! Luksus! :)

Ja men nå skal jeg ikke juble for tidlig!! Dette har skjedd av og til før også, men så er vi tilbake til masse oppvåkninger igjen neste natt.. Så her er det bare å ta en natt (og kveld) av gangen! Tenker ofte på de som har 4 t kveld alene når ungen er lagt og som sover hele natta! Luksus! :)
Jeg tenker at 7 timer sammenhengende søvn er luksus også jeg da :D haha. Aldri opplevd det med poden :o en eller annen gang får vi kvelden og natta tilbake!!! :D

Jeg tenker at 7 timer sammenhengende søvn er luksus også jeg da :D haha. Aldri opplevd det med poden :o en eller annen gang får vi kvelden og natta tilbake!!! :D
Ja vi gjør jo det:) Men når endelig vi gjør det, så skal du se at nummer 2 kommer;)

Hvordan går det? Natt til i dag sov min i strekk fra 19 til 4.30 !! Så fikk han komme i senga og sov til 7 :D
Så bra!! Her klarer hun nå å sovne av seg selv, mens jeg sitter på stolen inne på rommet uten at jeg gjør annet en å si hyyysj når hun gråter. Dette hadde jeg ALDRI trodd!:) Hun har også de 4 siste nettene sovet fra 20 til 6-7 på mårran uten å våkne en enste gang... Jeg skjønner ingenting;) Men må jo bare håpe at dette kan fortsette. Tenker jo at det varer til neste tann kommer og så revy tilbake til det gamle;) Hehe...

Back
Topp