Full porsjon grøt morgen og kveld, ett middagsglass, smoothie og av og til en halv skive med leverposteiHvor mye og hva spiser hun på dagtid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Full porsjon grøt morgen og kveld, ett middagsglass, smoothie og av og til en halv skive med leverposteiHvor mye og hva spiser hun på dagtid?
Har du prøvd å øke med et måltid ? Tror ikke hun trenger flaska da, men. Tror jeg ville prøvd å øke med middag. Her spiser han 1.5 porsjon grøt frokost, 1 middagsglass lunsj, middag ( lite) , så 1.5 porsjon grøt til kvelds. Pluss pops, frukt , smoothie og kavring ect. Men han er svær da ( over 12Full porsjon grøt morgen og kveld, ett middagsglass, smoothie og av og til en halv skive med leverpostei
Hm. Da tror jeg at jeg ville avvent. Også se om hun ikke drikker på dagen da. Sikker bare en vane! Dårlig vane for morDrikker vann til måltidene. Nekter flaske på dagtid. Vil heller ikke ha flaske rett før hun legger seg. Kun hvis hun våkner på natta eller tidlig tidlig morning...
Nei, ingen tenner, eller det er ei nå som akkurat har kommet igjennom tannkjøttet. Hu veier 9,5 kg og legger godt på seg. Hun er rund og god så kalorimessig trenger hun det absolutt ikke. Jeg tenker heller på næringen i melka.. Jeg må se hvordan denne natta utarter seg og så må jeg ta det derifra. Må liksom forberede meg mentalt på den nattavvenningenHm. Da tror jeg at jeg ville avvent. Også se om hun ikke drikker på dagen da. Sikker bare en vane! Dårlig vane for morHar hun ikke fått tenner?
Hadde lenge håpa det selvNei, ingen tenner, eller det er ei nå som akkurat har kommet igjennom tannkjøttet. Hu veier 9,5 kg og legger godt på seg. Hun er rund og god så kalorimessig trenger hun det absolutt ikke. Jeg tenker heller på næringen i melka.. Jeg må se hvordan denne natta utarter seg og så må jeg ta det derifra. Må liksom forberede meg mentalt på den nattavvenningenEr stort sett jeg som må ta det også, da mannen har en svært fysisk krevende jobb, så han trenger den søvnen litt mer enn meg:/ har jo alltid trodd at det skulle gå av seg selv, men nå har jeg mine tvil...
![]()
Du er flink! ALL respekt!Hadde lenge håpa det selvSkjer ikke her iallfall
er alene med han. Så er nødt til å ta det
![]()
Nåja. Vi får se hvordan det går i natt. Trøtt allerede jegDu er flink! ALL respekt!
Her bestilte jeg :http://no.nextdirect.com/en/?gclid=...AI5eYwLyvTXrFaZWQ-8F7WYBCWFuomtV9kRoCFKnw_wcBKineLee: hvor bestiller man de soveposene fra neXT?![]()
UffdaMin sovner så fint på kvelden (og dupp) av seg selv, tror faktisk jeg kan gå ut om jeg vil.problemet er at han våkner flere ganger om natta likevel, og må bli flinkere til å "snu seg og sove videre". Prøve å trøste i sengen og ikke ta opp. I natt holdt han på fra 22-02 med oppvåkninger hver 30 min. Da tok jeg hab i sengen for det var noe som ikke stemte- her var det ei tann som sprakk igjennom. Håper vi slipper så mye oppvåkning i natt
![]()
WowHvordan gikk andre natt med nattavvenningen?her sov hun helt til 5.30 uten å våkne en eneste gang
jeg fikk 7t sammenhengende søvn og føler meg som et nytt menneske!
![]()
Hva gjorde du ulikt igår?Hvordan gikk andre natt med nattavvenningen?her sov hun helt til 5.30 uten å våkne en eneste gang
jeg fikk 7t sammenhengende søvn og føler meg som et nytt menneske!
![]()
Ikke noe egentlig. I går var andre dagen på å lære å sovne av seg selv. Hun sovnet først etter 15min med protest, men så våknet hun en time etterpå...Hva gjorde du ulikt igår?
Hvilken side ?Uffdaikle godt med tenner på vei . Ja. De må lære å sove videre. Samme her. Min også sovner fint
står forøvrig om dette på den siden.
Sleep sense. Hu Dana obleman jeg snakket omHvilken side ?![]()
Det var vel verdt det ? 7 timers søvn høres magiskIkke noe egentlig. I går var andre dagen på å lære å sovne av seg selv. Hun sovnet først etter 15min med protest, men så våknet hun en time etterpå...og da tok det 1,5t før hun klarte å sovne av seg selv kl.21.20... Så hele kvelden gikk jo.. Men nå har jeg begynt med dette og da får jeg bare fortsette!