Nå når hun er blitt syk våkner hun mye før vi legger ossOm hun sover godt sammen dere hadde jeg definitivt bare hatt hun i sengen altså. Hvordan sover hun før dere legger dere? Høres helt fantastisk ut med bare 1 oppvåkning per matt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå når hun er blitt syk våkner hun mye før vi legger ossOm hun sover godt sammen dere hadde jeg definitivt bare hatt hun i sengen altså. Hvordan sover hun før dere legger dere? Høres helt fantastisk ut med bare 1 oppvåkning per matt da
Føler med degNå når hun er blitt syk våkner hun mye før vi legger ossi går for eksempel våknet hun 30min etter at hun hadde sovnet, og klarte ikke å finne roen i senga si. Jeg ga opp til slutt og tok henne i vår seng og der tok det 1,5t med elting og styring før hun sovna. Da tok jeg likesågodt også kvelden. Så det var fredagskvelden her i hus
Jeg håper det går over, men har mine tvil. Før disse to gode ukene, var det opp omtrent hver time for å enten gi sitt eller kos
Min var også våken nåHaha, mens jeg skrev siste svar, våkna ho...![]()
Håper det går seg til etterhvert for oss alleMin var også våken nå30 minutter var han våken nå. Sovnet igjen i egen seng
![]()
Vane tipper jeg. De er vanedyr sovner hun av seg selv nå? Det som endret ting her.Håper det går seg til etterhvert for oss alleHer har hun så godt som alltid våknet 30-60min etter legging... Før var det for pupp, nå vet jeg ikke..
![]()
Jeg har laget en plan nå. Blir nattavenning. Selvom jeg gruer meg så veldig . Koser meg glugg ihjel innimellom ogsåHåper det går seg til etterhvert for oss alleHer har hun så godt som alltid våknet 30-60min etter legging... Før var det for pupp, nå vet jeg ikke..
![]()
Hun sovner av seg selv i senga si, men jeg må holde henne i hånda og stryke henne på ryggen. Før ble hun jo hysterisk bare jeg la henne ned i senga si, så det er jo en forbedring, men skulle gjerne sett at hun var litt lettere å få lagt. Hun kan styre i opptil en time før hun finner roen. Reiser seg opp, og "våkner" til. Jeg har prøvd å gå ut når hun begynner å tøyse sånn, men da hyler hun. Hvordan er din å legge? Går du bare ut og så sovner han av seg selv? Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre for å få den legginga til å bli lettere, vi har stått på stedet hvil i 3uker nå:/Vane tipper jeg. De er vanedyr sovner hun av seg selv nå? Det som endret ting her.
Han er veldig enkel og legge, NÅ. Når jeg startet med dette styrte han alltid en god stund. Reiste seg og grein ect ect. Jeg har bare vært konsekvent. Brukt soveordet vårt hyyyyysj. Kost på ryggen ect i starten. Men ikke lenge. Ikke så han blir avhengig av det. Startet med å sitte rett ved siden Av sprinkelsengen. Nå er jeg ved kommodenHun sovner av seg selv i senga si, men jeg må holde henne i hånda og stryke henne på ryggen. Før ble hun jo hysterisk bare jeg la henne ned i senga si, så det er jo en forbedring, men skulle gjerne sett at hun var litt lettere å få lagt. Hun kan styre i opptil en time før hun finner roen. Reiser seg opp, og "våkner" til. Jeg har prøvd å gå ut når hun begynner å tøyse sånn, men da hyler hun. Hvordan er din å legge? Går du bare ut og så sovner han av seg selv? Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre for å få den legginga til å bli lettere, vi har stått på stedet hvil i 3uker nå:/
Hvordan kom du deg "videre" fra å kose på ryggen? Og NÅR slutter han å styre med å reise seg? Her virker det som om hun kvikner til når jeg legger henne ned. Og så kan hun begynne å le og tulle. Virker som om hun også blir litt forvirret når jeg er der og hun ikke får leke..Han er veldig enkel og legge, NÅ. Når jeg startet med dette styrte han alltid en god stund. Reiste seg og grein ect ect. Jeg har bare vært konsekvent. Brukt soveordet vårt hyyyyysj. Kost på ryggen ect i starten. Men ikke lenge. Ikke så han blir avhengig av det. Startet med å sitte rett ved siden Av sprinkelsengen. Nå er jeg ved kommodeni går brukte han 15 minutter uten gråt før han sovnet . Idag 3 minutter. På mandag skal jeg flytte meg til døren. Torsdag skal jeg gå ut
jeg syns han finner lettere roen når han har sovepose, bruker din det? Når legger hu seg og når er siste dupp?
Nattpose er alfa omega. Jeg gjorde som følger: satt ved sengen, han reiste seg. Jeg ventet til han begynte p sutre. La han ned. Sa kodeordet for søvn: hysj og strøk på ryggen. Satte meg igjen. Gjentok. Lot han gå og styre. Venter litt etterhvert når han surret. Kanskje 1-3 minutter. Gjentok alltid det samme hyyysj . Lest at om man legger de ned igjen for ofte kan det gå sport i det for demHvordan kom du deg "videre" fra å kose på ryggen? Og NÅR slutter han å styre med å reise seg? Her virker det som om hun kvikner til når jeg legger henne ned. Og så kan hun begynne å le og tulle. Virker som om hun også blir litt forvirret når jeg er der og hun ikke får leke..
Hun sover som regel siste dupp fra 14/15-16 ca. Får henne ikke i seng før kl 20. Men hun sover stort sett til kl 8 på morgenen (med x antall oppvåkninger såklart)
Jeg ville definitivt prøvd på nytt. De blir nok litt frustrerte i starten. Men når de blir vant til det er det gull verdt !Jeg har prøvd med sovepose. Her virker det som hun blir veldig frustrert over å ikke kunne styre så mye i den, så jeg la den litt vekk. Men kanskje jeg skal gi den et nytt forsøk!
Nei nei ikke våken fra kl 14Nattpose er alfa omega. Jeg gjorde som følger: satt ved sengen, han reiste seg. Jeg ventet til han begynte p sutre. La han ned. Sa kodeordet for søvn: hysj og strøk på ryggen. Satte meg igjen. Gjentok. Lot han gå og styre. Venter litt etterhvert når han surret. Kanskje 1-3 minutter. Gjentok alltid det samme hyyysj . Lest at om man legger de ned igjen for ofte kan det gå sport i det for demnå holder det at jeg sier hyyysj om han sutrer. Trenger ikke gå bort til senga engang.Er hun våkne. Fra 14 til 20 ?
her sover han siste dupp til 13.30-14 og er i seng 17.45-18.15 . 4-4.5 time er hans våkentimer før kvelden har jeg funnet ut.
Hvilken type har du? Jeg har en fra IKEA, men synes den er blitt litt liten nå...Jeg ville definitivt prøvd på nytt. De blir nok litt frustrerte i starten. Men når de blir vant til det er det gull verdt !
Åhja ja. Da er nok 4 timer hennes cue også. Jeg har også vært beinhard på rutiner nå. Null fravikelse. Tror det hjelper også . Sover hun mye på dagen ?Nei nei ikke våken fra kl 14sover fra 14-16, så hun er våken fra kl 16
![]()
Har fra IKEA og en i fra next. NeXT har rask levering!Hvilken type har du? Jeg har en fra IKEA, men synes den er blitt litt liten nå...
Vet noen har god erfaring med seler også. Trenger ikke det her. Men kanskje du kan vurdere det .Hvilken type har du? Jeg har en fra IKEA, men synes den er blitt litt liten nå...
Hun sover ca 2-3 timer Ila dagen. Av og til hvis hun våkner kl 9 på mårran sover hun bare en gang på dagen og det er ca ifra 12-15. Hvis hun våkner 7-8 på mårran sover hun som regel fra 10-12 og fra 15-16, men kan variere litt. Din da?Åhja ja. Da er nok 4 timer hennes cue også. Jeg har også vært beinhard på rutiner nå. Null fravikelse. Tror det hjelper også . Sover hun mye på dagen ?
Vil nok protesterte i starten, men tror de får en annen ro da! Han sover mellom 1.5-2.5 time. Lang dupp 2.15 etter vi står opp ( står opp 6.30 ). Den varer ca 1-2 timer. Så en kort dupp i 13 tiden.. Fra 30-40 minutter.Hun sover ca 2-3 timer Ila dagen. Av og til hvis hun våkner kl 9 på mårran sover hun bare en gang på dagen og det er ca ifra 12-15. Hvis hun våkner 7-8 på mårran sover hun som regel fra 10-12 og fra 15-16, men kan variere litt. Din da?
Seler har jeg vurdert, men jeg er redd hun klikker helt. Men lurer på å prøve..