Søvn

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Sover så dårlig om natta for tiden.. Ligger bare og vrir meg fra side til side, drikker vann (utrolig tørst på natta) og tisser.. Sover kanskje 22-24, 1-2, 3-5 også våkner jeg av treåringen vår i sekstiden.. Har i tilegg blitt sørpe forkjølet.. Blir jo helt utslitt på dagen! Begynner å bli litt lei av å være gravid jeg! Gleder meg til å bli ferdig! Flere i samme båt?

Last edited:
Kjenner til lite søvn ja..... sover lite på natta. Og i tillegg til vondt, tørst og tissing. Har alle hatt influensa og spysjuke. Ikke samtidig, men hver sin gang. Så da blir det sikkert snart min tur er jeg redd. Men drømmer om søvn, kanskje i natt eller til uka eller noe:-) Men er ikke direkte lei av å være gravid, for har så mye igjen som må fikses føt vi er klar:-)

Lite søvn har jeg fått igjennom hele svangerskapet. våkner 3-4 ganger om natta..
Hører heller med til det skjedene at jeg sover natta igjennom :P

Natt til i går var jeg våken 02-05 :( I natt har jeg heldigvis sovet noenlunde konstant fra 22-07, hvis man ser bort fra at jeg våkner hver gang jeg snur meg :P

Nå er jeg inne i en steam med god søvn. Har som regel en 6 -7 timer sammenhengende. Våkner ikke av dobesøk eller tørste enda heldigvis men vet dette kan snu på flekken.. Har enkelte netter der jeg rett og slett ikke får sove men da tar jeg det igjen når ungene er i Bhg :)

Ja, føles som jeg er våken når jeg sover :p
Klarer ikke å vri meg fra side til side :( Legger jeg meg i en stilling så er jeg pent nødt til å bli der helt til jeg begynner på prosessen med å snu meg, noe som er vondt og tungt. Nå er jeg i tillegg forkjøla og det hjelper heller ikke på. Slitsomt :(

Men i dag når jeg har fri, har jeg fått sovet litt på dagen og da sover jeg litt bedre. Kanskje fordi det bare er snakk om å skifte stilling en gang.

Så ja, håper virkelig kroppen blir bedre etter fødsel.:angry9

Ja, føles som jeg er våken når jeg sover :p
Klarer ikke å vri meg fra side til side :( Legger jeg meg i en stilling så er jeg pent nødt til å bli der helt til jeg begynner på prosessen med å snu meg, noe som er vondt og tungt. Nå er jeg i tillegg forkjøla og det hjelper heller ikke på. Slitsomt :(

Men i dag når jeg har fri, har jeg fått sovet litt på dagen og da sover jeg litt bedre. Kanskje fordi det bare er snakk om å skifte stilling en gang.

Så ja, håper virkelig kroppen blir bedre etter fødsel.:angry9

Oj, mente ikke å ta med det siste sinte smilefjeset :p

Det gjør vondt å snu seg, må opp på toalettet, tørst, halsbrann etc. I natt var jeg vel våken seks-syv ganger, tre av de gangene oppe for en lengre periode, pga toalettbesøk og hinsides halsbrann. Endte opp med å sitte og halvsove i sofaen, i påvente av at samarin skulle funke og jeg kunne gå over til halvveis sittende sovestilling i senga igjen :(

Sover også dårlig for tiden. Ligger våken mange ganger, snur meg fra side til side. Må tisse, baby som beveger seg så masse når jeg ligger på siden. Ubehagelig å ligge på ryggen. :(

Er mye oppe på do og urolig søvn :/ er veldig sliten! Vurdera gå ut i full sjukmelding no.eg kjenne at eg trenge meir søvn og kvile! Mykje meir kynnera når eg er sliten og! Men nyte gå gravid og gleda meg til han er komt ut :)

Sover så dårlig om natta for tiden.. Ligger bare og vrir meg fra side til side, drikker vann (utrolig tørst på natta) og tisser.. Sover kanskje 22-24, 1-2, 3-5 også våkner jeg av treåringen vår i sekstiden.. Har i tilegg blitt sørpe forkjølet.. Blir jo helt utslitt på dagen! Begynner å bli litt lei av å være gravid jeg! Gleder meg til å bli ferdig! Flere i samme båt?
Det der var faktisk akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv... Kan ikke huske sist jeg hadde mer enn tre timer sammenhengende søvn..

Jeg sover hardt når jeg først sover, men er på do opptil en gang i timen hele natten, merker jeg sover dårligere.

Samme her... Snur meg fra side til side, kaver med både dyne og pute, opp på toalettet, tett i nesen... Styret så fælt enkelte netter, at til og med sambo blir vekket flere ganger pr natt..

Får ikke sove igjen nå! :( Pleier å sove veldig tungt, men den tida er nok forbi..

Back
Topp