Søvn

SoloR

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Andre som sliter med søvnen for tiden? De siste to ukene har vært forferdelige... sovner fort og greit på kvelden, våkner midt på natten og ligger våken leeenge før jeg kanskje sovner igjen. Men da sover jeg utrolig dårlig.. Hjelper ikke med ørepropper heller, våkner uansett.. Lar være å se på klokken, da våkner jeg i hvertfall.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Her også! Mye dårlig søvn, våken flere ganger og drømmer mye. Syyykelig trøtt om morgnene for tida! Helt forferdelig tungt å komme igang med dagen...
Takk gud for at det snart er helg, og jeg kan sove så mye jeg har samvittighet til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kan ikke :P mannen drar på jobb imorgen og kommer hjem på søndag :P jeg har sommerferie nå, så kunne sovet mye.. Jeg bare får ikke sove.. slitsomt..

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Sover elendig for tiden! Føler meg like sliten når eg står opp som eg va når eg lå meg! Våkner flere ganger i løpet av natten!

Termin: 3. jan

❤️min første❤️

Jeg bruker innmari lang tid på å sovne. Gjerne 2-5 timer. Både når jeg har hatt en liten powernap på dagen, og når jeg har tvunget meg selv til å være våken hele ettermiddagen og kvelden. Sover leeenge på morgenen, hvis jeg ikke har på vekkerklokka. Og har noen helt syke drømmer...

Andre som sliter med søvnen for tiden? De siste to ukene har vært forferdelige... sovner fort og greit på kvelden, våkner midt på natten og ligger våken leeenge før jeg kanskje sovner igjen. Men da sover jeg utrolig dårlig.. Hjelper ikke med ørepropper heller, våkner uansett.. Lar være å se på klokken, da våkner jeg i hvertfall.

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
Har det slik jeg og, pluss at jeg svetter :( klarer ikke ha på meg nattkjole lenger...

Sent from my iPad using BV Forum

Ligger en stund før eg sovner og, noe som er utrolig trasig siden eg står opp 5.30 i ukedagene og skal på jobb!

Termin: 3. jan

❤️min første❤️

Hos meg er det omvendt. Sovner overalt selv om jeg prøver å holde meg våken! Har til og med sovnet i gresset når jeg har vært ute i lekepark med guttungen. Masse folk og barn rundt. Heldigvis var samboeren min med så gjorde jo ikke så mye. Følte meg litt dum bare. xsmile8

❤ Jente januar 2012 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
Dårlig søvn her også, men det er fordi jeg må opp og tisse hver andre time!!! OMG!!! Slitsomt....

Her er masse dårlig søvn også, sliter med og sovne selv om jeg er kjempe trøtt og er våken mange ganger om natten utrolig slitsomt når man attpåtil har en gutt på 14 mnd som er våken om nettene og krever sitt på dagen/kvelden

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Sovner med en gang hode treffer puta, gjerne i 9-10 tiden:p men vokner ganske mange ganger å må tisse å da hender det at jeg ligger våken 1-2 timer før jeg får sove igjen .. Kan ikke huske hvordan det er å sove gjennom en hel natt .. Det har jeg ikke gjort på noen mndr:p

<3 venter en vinterbebi <3

Back
Topp