Søvn

Hu har begynt å sove lenger her å, hadde skikkelig melkespreng første morgenen ja. Nå har hun sovet 8 timer i strekk de siste dagene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Å, dere aner ikke hvor heldige dere er! Her sover snuppa max 4 timer i strekk på natta, og sover kun på dagen i bilen, på trilletur (våkner når vogna stopper) og i armene våre. Jeg er sååå lei!!
 
Å, dere aner ikke hvor heldige dere er! Her sover snuppa max 4 timer i strekk på natta, og sover kun på dagen i bilen, på trilletur (våkner når vogna stopper) og i armene våre. Jeg er sååå lei!!

Samme her, kjøpt automatiskvugge så får litt fri på dagen. Men å opp bare en gang på natten syns jeg ikke er så ille... Legger seg i halv 12 tiden å så er vi oppe rundt fire så sover vi til 8-9.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det 3-4 timer i strekk. Sovner raskest i vogn eller bil, men kan heldigvis stoppe og han sover videre:) sovner i senga og, men det tar litt lengre tid.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Dere er heldige. Min styrer fælt på kvelden og sovner stort sett ikke før mellom 23 og midnatt. Våkner igjen som regel i 3 tiden og skal ha mat.. Nå er klokken 04.40 og han ligger lys våken og styrer. Spratler med armer og bein og lager masse lyder. Hjelp? Noen tips? Sovner som regel igjen etter å ha vært våken en time/halvannen for så å våkne igjen i syv tiden. Syns snart han kan sove natten gjennom jeg.
 
Han her legger seg mellom 19-21 på kvelden, våkner igjen rundt 1 for mat, så igjen rundt 4 og rundt 7. I løpet av natten kan han brått bæsje. Så da må jeg opp med han og da er det vanskelig å få han til å sove igjen... :-/
 
Å, dere aner ikke hvor heldige dere er! Her sover snuppa max 4 timer i strekk på natta, og sover kun på dagen i bilen, på trilletur (våkner når vogna stopper) og i armene våre. Jeg er sååå lei!!

Min er nesten lik. Sover ikke mange minuttene alene, hvis vi legger han ned når han er sovnet, eller når jeg sniker puppen og meg vekk... Da bærer det i gråting! Sovner ca rundt11-24.30. Våkner kl 03(alt etter når han sovner, max 3 timer i strekk) får puppen, våkner så et par timer senere, puppen igjen... Slik går det, morgenen er han mer urolig... Sover aldrig lenge av gangen... Samme prob i vigna... Sukk... Håpa det blir bedre snart:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
La meg først *bankeibordet*. De siste kveldene har jeg lagt Stella i vogga på soverommet sånn ca halv ni. Der har ho sovna, og vi har fått litt alenetid før vi har lagt oss! Deilig! Håper det holder seg sånn.

Merker at jeg er mer avslappa denne gangen :) Med storebror kunne jeg ALDRI funnet på å legge ham alene på soverommet i en alder av fem uker. Typ, vårt soverom, som ligger femten skritt fra stua, i et hus som er så lytt at vi kan høre om frøkna slipper en fjert ;)
 
Back
Topp