Søvn og natt

Bare oss som har så dum døgnrytme :p? Blir gal!

Han tar kvelden 22-23 etter bad, og våkner 10-10:30 på morningen. Ammer annenhver time gjennom natta..

Første dupp er rundt 12 og varer i hele 15 min!

Neste er kl 14-15 og varer 1 time, men kun hvis jeg ligger vedsidenav.

Så kommer siste i 17 tiden og varer en time ca, men kun hvis jeg ligger vedsidenav.

Bare oss som har så dum døgnrytme :p? Blir gal!

Han tar kvelden 22-23 etter bad, og våkner 10-10:30 på morningen. Ammer annenhver time gjennom natta..

Første dupp er rundt 12 og varer i hele 15 min!

Neste er kl 14-15 og varer 1 time, men kun hvis jeg ligger vedsidenav.

Så kommer siste i 17 tiden og varer en time ca, men kun hvis jeg ligger vedsidenav.

Herlighet, det høres slitsomt ut! Du må jo være helt utslitt? Får du noe som helst egentid?

Våkner hver time/hver annen time enda her også. Gjort det hver natt i 3 mnd nå... Gjesp.. Nekter å sove mer enn maks 2 t på dagen. Sov 4 timer på dagen en gang i jula da vi var på biltur, og da ble det fest halve natta! :p

I det siste har min begynt å våkne veldig mye på natta :( vi snakker opp til 4 ganger. Hun får grøt på kvelden og drikker 100 ml før sengetid! Likevel våkner hun ofte..

Herlighet, det høres slitsomt ut! Du må jo være helt utslitt? Får du noe som helst egentid?

Får heldigvis slappet av når han MÅ sove med meg, da ligger jeg jo.. Egentid derimot vet vi ikke hva er lengre. Men nei, det er ganske tøft helt ærlig at han er så avhengig av meg og mammadalt, og ikke trenger stort med søvn :p men håper det går seg til etterhvert !

I det siste har min begynt å våkne veldig mye på natta :( vi snakker opp til 4 ganger. Hun får grøt på kvelden og drikker 100 ml før sengetid! Likevel våkner hun ofte..

Hun har begynt med det her nå og.
Var hos hs i dag, og vi skal prøve med faste måltider med fast føde.
Har du prøvd å gi det litt tidligere? Hs her nevnte at mange kan oppleve at de våkner ofte om de får fast føde for tett opptil leggetid fordi magen må jobbe.

Eller kanskje tenner. Her startet hun slik et par uker før første tann brøt gjennom:o

Hun har begynt med det her nå og.
Var hos hs i dag, og vi skal prøve med faste måltider med fast føde.
Har du prøvd å gi det litt tidligere? Hs her nevnte at mange kan oppleve at de våkner ofte om de får fast føde for tett opptil leggetid fordi magen må jobbe.

Eller kanskje tenner. Her startet hun slik et par uker før første tann brøt gjennom:o
Jeg prøvde nå :D ga en hel grøtporsjon son hun slukte nå 17:15 så har vi badet nå :) så tenker jeg å gi litt nan rett før leggetid :)

Jeg prøvde nå :D ga en hel grøtporsjon son hun slukte nå 17:15 så har vi badet nå :) så tenker jeg å gi litt nan rett før leggetid :)
Si fra om det hjelper da:D

Si fra om det hjelper da:D
Tror nok dette kan funke :) men jeg skal prøve å gi grøten litt senere :) hun sovnet 18:45 det var en sann lykke at hun sovnet så fort å jeg fikk kvelden alene, meeeeen så våknet hun jo i 22 tiden når vi skulle legge oss :p da var hun våken i 45 min :p drakk 60 ml og kavet mye i senga pluss litt suttring. Så våknet hun ved 2 tiden drakk litt mere melk, å en gang rundt 4 våknet hun og holdt det gående i 30 min :p så tror det er tennene.

Back
Topp