Søvn, hvor er du?

Åja.. Trenger ikke å være på rygg.. Trenger bare å bøye fotan litt at de e over kroppen så bynner d.. Så må være bra sittende stilling av og til for å ikke få d.. Utrolig slitsomt.. å prøver du å vente at d går over så blir den bare verre og da må du opp for å få pust..

Da har vi det på akkuratt samme måte! Det er betryggende. Var redd jeg holdt på å få hjertesvikt

Da har vi det på akkuratt samme måte! Det er betryggende. Var redd jeg holdt på å få hjertesvikt
Æ har også googla alt mulig for å finne ut.. Men æ har nettopp vært på kontroll av hjerte (pga kronisk sykdom) og vet at problemet e ikke der.. Blodtrykket e også fin.. Så da må d være enten den økte væske vi har i kroppen som hoper sæ eller den økte blodmengden vi har som gir trykk..

Æ har også googla alt mulig for å finne ut.. Men æ har nettopp vært på kontroll av hjerte (pga kronisk sykdom) og vet at problemet e ikke der.. Blodtrykket e også fin.. Så da må d være enten den økte væske vi har i kroppen som hoper sæ eller den økte blodmengden vi har som gir trykk..

Jeg har også sjekka hjertet. Ekg og hos kardiolog. Var helle ikke det som var problemet her

Back
Topp