Da var det min tur til å sitte og sove. Middagen kl. 19 er fortsatt i halsen, og jeg kan ikke legge meg helt ned. Jeg blir ikke trøtt av å sitte. Og nå begynner mini i magen og danse også. Jepp da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det min tur til å sitte og sove. Middagen kl. 19 er fortsatt i halsen, og jeg kan ikke legge meg helt ned. Jeg blir ikke trøtt av å sitte. Og nå begynner mini i magen og danse også. Jepp da.
Hehe sikkert pent syn med en høygravid dame sovende sittende i sofaen sov på sofaen i dag jeg også. 2 timer i koma. Ingen politi på verandaen da. Ble en halv pakke love hearts i natt mmmmUhh kjedelig! Sliter enda med det, heldigvis bynte jeg ikke på jobb før 2 i dag, så jeg sovna på sofaen, for sov ikke i natt... Det rare var at vi fikk politiet på verandaen, de letet etter en nabo vi hadde for litt siden, jeg bare snudde meg til gubben og "Øy, purken banker på vinduet" og snudde meg tilbake haha
Stod opp når jeg skjønte hva som var på ferde, de hadde jo våpen på seg, så han idioten har tulla seg borti enda mer tull godt vi er kvitt han korselige folk fra politiet da
Hehe sikkert pent syn med en høygravid dame sovende sittende i sofaen sov på sofaen i dag jeg også. 2 timer i koma. Ingen politi på verandaen da. Ble en halv pakke love hearts i natt mmmm
Jeg får det ikke ned :/ blir så kvalm. Men skal kjøpe meg vaniljeis i morgen så jeg har i påsken hvis jeg trengerKjøp gavisicon flytende på apoteket, og ta en stor slurk før du legger deg, det blir bedre, ikke helt bra, men bedre
Jeg får det ikke ned :/ blir så kvalm. Men skal kjøpe meg vaniljeis i morgen så jeg har i påsken hvis jeg trenger
Æ sliter med tungpusthet og tissatrengt hver natt.. Må ha hode oppe for ellers føles d ut som at æ kvæles.. Så spring æ på do annenhver time.. Og d e tungvint å sitte og sove.. Så e æ varm.. og magen føles stor.. Og æ gleder mæ til jenta e ute
Ja.. Må sette mæ opp av og til.. Føles som man kveles hvis man blir lenge liggende.. Får og press i hodet.. Beinan kan ikke være over hodet.. Trur d e enten væske i kroppen eller blodtrykk..Er du også tungpusta? Jeg blir det av å bytte stilling når jeg ligger i senga eller ved kynnere
Ja.. Må sette mæ opp av og til.. Føles som man kveles hvis man blir lenge liggende.. Får og press i hodet.. Beinan kan ikke være over hodet.. Trur d e enten væske i kroppen eller blodtrykk..
Åja.. Trenger ikke å være på rygg.. Trenger bare å bøye fotan litt at de e over kroppen så bynner d.. Så må være bra sittende stilling av og til for å ikke få d.. Utrolig slitsomt.. å prøver du å vente at d går over så blir den bare verre og da må du opp for å få pust..Så du også får det uten at du nødvendigvis ligger på ryggen? Du kan få det av å ligge på siden for så å bytte og ligge på andre siden? Jeg trodde noe var galt med meg!!!! Så godt å vite at det er flere som har det sånn. Jeg blir alt for fort redd da rare ting skjer med kroppen