Søvn, hvor er du?

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Da var det min tur til å sitte og sove. Middagen kl. 19 er fortsatt i halsen, og jeg kan ikke legge meg helt ned. Jeg blir ikke trøtt av å sitte. Og nå begynner mini i magen og danse også. Jepp da.

Hurra... Høres ut som en skikkelig artig natt for deg. Føler med deg. :/

Joa, sovnet/våknet/sovnet/våknet. Så ble det varmt/kaldt/varmt/kaldt. Og så videre hehe. Jeg og mini er våken igjen nå :)

Da var det min tur til å sitte og sove. Middagen kl. 19 er fortsatt i halsen, og jeg kan ikke legge meg helt ned. Jeg blir ikke trøtt av å sitte. Og nå begynner mini i magen og danse også. Jepp da.

Uhh kjedelig! Sliter enda med det, heldigvis bynte jeg ikke på jobb før 2 i dag, så jeg sovna på sofaen, for sov ikke i natt... Det rare var at vi fikk politiet på verandaen, de letet etter en nabo vi hadde for litt siden, jeg bare snudde meg til gubben og "Øy, purken banker på vinduet" og snudde meg tilbake :-P haha

Stod opp når jeg skjønte hva som var på ferde, de hadde jo våpen på seg, så han idioten har tulla seg borti enda mer tull :-P godt vi er kvitt han :) korselige folk fra politiet da :)

Uhh kjedelig! Sliter enda med det, heldigvis bynte jeg ikke på jobb før 2 i dag, så jeg sovna på sofaen, for sov ikke i natt... Det rare var at vi fikk politiet på verandaen, de letet etter en nabo vi hadde for litt siden, jeg bare snudde meg til gubben og "Øy, purken banker på vinduet" og snudde meg tilbake :-P haha

Stod opp når jeg skjønte hva som var på ferde, de hadde jo våpen på seg, så han idioten har tulla seg borti enda mer tull :-P godt vi er kvitt han :) korselige folk fra politiet da :)
Hehe sikkert pent syn med en høygravid dame sovende sittende i sofaen :P sov på sofaen i dag jeg også. 2 timer i koma. Ingen politi på verandaen da. Ble en halv pakke love hearts i natt mmmm

Hehe sikkert pent syn med en høygravid dame sovende sittende i sofaen :p sov på sofaen i dag jeg også. 2 timer i koma. Ingen politi på verandaen da. Ble en halv pakke love hearts i natt mmmm

Kjøp gavisicon flytende på apoteket, og ta en stor slurk før du legger deg, det blir bedre, ikke helt bra, men bedre :)

Æ sliter med tungpusthet og tissatrengt hver natt.. Må ha hode oppe for ellers føles d ut som at æ kvæles.. Så spring æ på do annenhver time.. Og d e tungvint å sitte og sove.. Så e æ varm.. og magen føles stor.. Og æ gleder mæ til jenta e ute :)

Kjøp gavisicon flytende på apoteket, og ta en stor slurk før du legger deg, det blir bedre, ikke helt bra, men bedre :)
Jeg får det ikke ned :/ blir så kvalm. Men skal kjøpe meg vaniljeis i morgen så jeg har i påsken hvis jeg trenger :)

Våken her også. Har våknet av og på flere ganger hver time siden jeg la meg kl 23. Nå kl 04.30 ga jeg bare opp. Skikkelig sparkebonanza i magen. Litt varm te og en episode av en eller annen tv-serie nå, så får vi se om søvnen lurker seg på igjen.

Jeg våknet av hosteanfall ca 4:30, og det vekket jo selvfølgelig mini også :) Nå tror jeg hun prøver å sparke slimet opp av lungene for meg, ihvertfall virker det sånn ;)

Æ sliter med tungpusthet og tissatrengt hver natt.. Må ha hode oppe for ellers føles d ut som at æ kvæles.. Så spring æ på do annenhver time.. Og d e tungvint å sitte og sove.. Så e æ varm.. og magen føles stor.. Og æ gleder mæ til jenta e ute :)

Er du også tungpusta? Jeg blir det av å bytte stilling når jeg ligger i senga eller ved kynnere

Søvn hvor er du!!!! Jeg står opp kl 7-8 hver eneste dag... Er konstant trøtt, men våkner i de tidene hver eneste dag.. Tror kroppen holder på å forberede seg.. Og den halsbrannen!!!!!!!! Wrææææææl og æsj... Men ikke lenge igjen nå :-)

Ja etterlyser den jeg også :o

Her er det lite sammenhengende søvn. Som ikke-gravid pleier jeg å sovne på kvelden, og så sove uten en eneste oppvåkning natta igjennom, til ca 8-9 timer søvn er nådd. Pleier ikke å ha noe særlig opplevelse av at natta har gått en gang. Sovner, våkner. Men nå!! Våkner minst 100 ganger i løpet av natta, enten på grunn av sparking, drømming, dårlig stilling, verk i ryggen eller andre steder. I natt må jeg ha sovet rundt 4 timer tilsammen tror jeg. Skal gå og legge meg igjen snart :coffee

Ja.. Må sette mæ opp av og til.. Føles som man kveles hvis man blir lenge liggende.. Får og press i hodet.. Beinan kan ikke være over hodet.. Trur d e enten væske i kroppen eller blodtrykk..

Så du også får det uten at du nødvendigvis ligger på ryggen? Du kan få det av å ligge på siden for så å bytte og ligge på andre siden? Jeg trodde noe var galt med meg!!!! Så godt å vite at det er flere som har det sånn. Jeg blir alt for fort redd da rare ting skjer med kroppen

Så du også får det uten at du nødvendigvis ligger på ryggen? Du kan få det av å ligge på siden for så å bytte og ligge på andre siden? Jeg trodde noe var galt med meg!!!! Så godt å vite at det er flere som har det sånn. Jeg blir alt for fort redd da rare ting skjer med kroppen
Åja.. Trenger ikke å være på rygg.. Trenger bare å bøye fotan litt at de e over kroppen så bynner d.. Så må være bra sittende stilling av og til for å ikke få d.. Utrolig slitsomt.. å prøver du å vente at d går over så blir den bare verre og da må du opp for å få pust..

Back
Topp