Søvn hva er det?

Jeg våkner også mange ganger i løpet av natten "uten grunn". Er kjempetrøtt, men våkner og får ikke sove igjen. (Og jeg pleier å være en sånn som alltid sover hele natten sammenhengende og unntaksvis våkner). Det er verst nettene før jeg skal jobbe, sover litt bedre de nettene jeg vet jeg har fri og ikke behøver å ha på vekkerklokke.. Rart men..
Akkurat som dette er det jeg har det å. Bare våkner og sliter såå med å sovne igjen. Nå reiste mannen på reisejobb så kanskje det roer seg litt( han snorker som et helikopter men ikke når jeg våkner på natta, bare når jeg skal sovne)

Akkurat som dette er det jeg har det å. Bare våkner og sliter såå med å sovne igjen. Nå reiste mannen på reisejobb så kanskje det roer seg litt( han snorker som et helikopter men ikke når jeg våkner på natta, bare når jeg skal sovne)

Hehe min snorker også, men det pleier jeg vanligvis å sove glatt igjennom.. Har hørt noen si at det er kroppen som vender seg til at man etter fødsel ikke får så mye sammenhengende søvn, men jeg vet ikke om det er en myte :p

Så bra :) Har så mange som er gravide rundt meg og superspreke..! Kjenner litt på det innimellom..!

Ja jeg synes det er godt å komme seg litt ut og på jobb :) jeg er sykemeldt pga forhøyet blodtrykk, så formen er generelt ganske god. Jeg er heldig som har sluppet unna bekkentrøbbel, men jeg merker jo begrensninger på bekkenet da..

Ja jeg synes det er godt å komme seg litt ut og på jobb :) jeg er sykemeldt pga forhøyet blodtrykk, så formen er generelt ganske god. Jeg er heldig som har sluppet unna bekkentrøbbel, men jeg merker jo begrensninger på bekkenet da..
:-) jeg prøver å komme meg ut å møte noen en gang eller to i uka, og må ut med bikkja en 20 min hver dag, så det hjelper litt.. :-)

Ja , hva er søvn!!! Skulle ønske jeg kunne sove en uke i strekk, så våkne med all den tapte energien som ikke komme tilbake pga alt for dårlig søvn...:-/ Skrøyt for noen uker siden her inne at jeg sov så godt..men varte vist bare noen netter det...blææ Alt føles 100 ganger verre og blir fortere lei meg når søvnen ikke er tilstede, så kjipt altså.

Nå tror jeg jeg har svaret!!

Kroppen venner seg til å bli A menneske! Jeg som trodde kroppen min å meg var enige om at det å våkne før kl 1130 er uakseptabelt! Men neida!

Nå står jeg opp 8! Og lager sveler! Og er lys våken!

Kjære kjære kroppen min la meg få sove så lenge jeg vil når jeg endelig klarer å sove!!

hellig overbevist om at jeg må mangle noe vitaminer.. fy satan så trøtt jeg har vært de siste 3 ukene! ikke gjort stort annet enn å sove døgnet rundt.. sover ikke noe godt da! (bortsett fra en natt ca hver 3-4 dag)
kan ikke være at kroppen forbreder seg på nattevåken heller.. for det har den vært vant med sia jeg var 13 år :o

Back
Topp