Jeg ble fullt sykemeldt for noen uker siden.. det bare sa stopp med energi og bekken.. permisjon om en uke..
Ser den :/ jeg jobber selv 50%, dvs tre dager i uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble fullt sykemeldt for noen uker siden.. det bare sa stopp med energi og bekken.. permisjon om en uke..
Akkurat som dette er det jeg har det å. Bare våkner og sliter såå med å sovne igjen. Nå reiste mannen på reisejobb så kanskje det roer seg litt( han snorker som et helikopter men ikke når jeg våkner på natta, bare når jeg skal sovne)Jeg våkner også mange ganger i løpet av natten "uten grunn". Er kjempetrøtt, men våkner og får ikke sove igjen. (Og jeg pleier å være en sånn som alltid sover hele natten sammenhengende og unntaksvis våkner). Det er verst nettene før jeg skal jobbe, sover litt bedre de nettene jeg vet jeg har fri og ikke behøver å ha på vekkerklokke.. Rart men..
Så bra Har så mange som er gravide rundt meg og superspreke..! Kjenner litt på det innimellom..!Ser den :/ jeg jobber selv 50%, dvs tre dager i uken
Akkurat som dette er det jeg har det å. Bare våkner og sliter såå med å sovne igjen. Nå reiste mannen på reisejobb så kanskje det roer seg litt( han snorker som et helikopter men ikke når jeg våkner på natta, bare når jeg skal sovne)
Så bra Har så mange som er gravide rundt meg og superspreke..! Kjenner litt på det innimellom..!
jeg prøver å komme meg ut å møte noen en gang eller to i uka, og må ut med bikkja en 20 min hver dag, så det hjelper litt..Ja jeg synes det er godt å komme seg litt ut og på jobb jeg er sykemeldt pga forhøyet blodtrykk, så formen er generelt ganske god. Jeg er heldig som har sluppet unna bekkentrøbbel, men jeg merker jo begrensninger på bekkenet da..
jeg prøver å komme meg ut å møte noen en gang eller to i uka, og må ut med bikkja en 20 min hver dag, så det hjelper litt..