Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal også få kake på bursdagen sinstoresøster fikk smake litt kake på ettårsdagen sin.. ser egentlig ikke poenget med å gi de så mye søtt... de vet jo ikke hva de går glipp av![]()
Blir bær til lørdagsgodis her i alle fall en god stundRegne med at hun får smake litt kake på 1års dagen sin, men kommer ikke til å innføre godteri på lørdager. Tenker at frukt gjør seg like godt som lørdagsgodt som godteri gjør.
Med tanke på kake i bursdagen; skal de få litt på en skje eller en egen liten kake som de får spise med hendene? Og hvilke type kake?
Signerer denne!det fins mange bedre alternativer enn godteri.. syns ikke noe om mariekjeks heller jeg da.. fins alternativer med mindre sukker... men det er jo opp til hver og en selvsagt, jeg ser bare ikke behovet i det![]()
Ha ha ha. Nikker enig.En egen muffins på 1 års dagen sin er planlagt, ellers er bær, frukt, og grønnsaker godis her..
Ang kaker og bakst, så mener jo JEG at mange av dere allerede gir ungene deres det. Prøv å tilsett ett egg og litt olje i "butikkgrøten", så er det bare å putte i muffinsformer, og rett i ovnen![]()
Tenker som deg. Nøtter frukt ol. Holder i lange baner.storesøster fikk smake litt kake på ettårsdagen sin.. ser egentlig ikke poenget med å gi de så mye søtt... de vet jo ikke hva de går glipp av![]()
Ha ha ha. Nikker enig.![]()