Søtmoms..

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Eh.. føler meg litt desperat når jeg setter isboksen i micron fordi jeg ikke kan vente til den blir myk nok til å forsyne seg av.. *kremt*
Glad jeg har graviditeten å skylde på :p

Hihi, kjenner meg sånn noen ganger jeg og, bare måtte ha sjokoldae i sted, og no er den borte.. :D Tenker jo "æsj da, denne lille sjokoladen kan jo ikke gjøre store forskjellen på vekten etter fødselen, og Kristin, du har jo bare gått opp 3,2 kg fram til no".. Hehe :p

Hihi, kjenner meg sånn noen ganger jeg og, bare måtte ha sjokoldae i sted, og no er den borte.. :D Tenker jo "æsj da, denne lille sjokoladen kan jo ikke gjøre store forskjellen på vekten etter fødselen, og Kristin, du har jo bare gått opp 3,2 kg fram til no".. Hehe :p

He he. Har ikke gått opp så mye jeg heller,men tenker mer på at jeg føler meg litt teit enn at jeg legger på meg :p

Æsjda, det er jo ingenting.. Det er jo lov ! :p

Jeg har ALLTID en bolle med jordbær og sukker i kjøleskapet. Når den er tom så må jeg i frysen og hente ny pose, og dyynge på med sukker. :p Også vaniliesaus eller fløte til.
Nå er jeg tom, fordi jeg har ikke rekt og handle før gubben reiste på jobb. *BÆÆÆS*

Hehehe :) Godt å høre at det er flere som har søtsuget! Her har jeg egentlig ikke så veldig snopesug, mest at jeg har lyst på noe hele tiden. Det kan gjerne være middag eller en mango. Problemet er bare at jeg blir mye fortere mett nå enn til vanlig og da blir jeg kvalm hvis jeg putter innpå mer :confused:

Hvor får du tak i jordbær på denne tiden, Alvetussa? Er det frossen bær? I så fall en veldig god ide som jeg skal kopiere :D

Eh.. føler meg litt desperat når jeg setter isboksen i micron fordi jeg ikke kan vente til den blir myk nok til å forsyne seg av.. *kremt*
Glad jeg har graviditeten å skylde på :p
Kose deg snuppa.... Pleier å unnskylde mine rare påfunn med at halve hjernekapastieten er i magen....

Hehehe :) Godt å høre at det er flere som har søtsuget! Her har jeg egentlig ikke så veldig snopesug, mest at jeg har lyst på noe hele tiden. Det kan gjerne være middag eller en mango. Problemet er bare at jeg blir mye fortere mett nå enn til vanlig og da blir jeg kvalm hvis jeg putter innpå mer :confused:

Hvor får du tak i jordbær på denne tiden, Alvetussa? Er det frossen bær? I så fall en veldig god ide som jeg skal kopiere :D

Ja frossen bær :) blir jo ikke helt d samme, men d funkerv!:)

Så godt å høre at det er flere som har søtsug. Her er der stratos som gjelder.
Eneste hos meg er vektøkningen relativ stor:(

Så godt å høre at det er flere som har søtsug. Her er der stratos som gjelder.
Eneste hos meg er vektøkningen relativ stor:(

hehe, her ikke søtsuget så stort faktisk, men vektøkningen desto større. ;)

men idag fant jeg pistasj is i frysen, så nå er jeg godt igang med porsjon nummer to :)

Back
Topp