Eh.. føler meg litt desperat når jeg setter isboksen i micron fordi jeg ikke kan vente til den blir myk nok til å forsyne seg av.. *kremt*
Glad jeg har graviditeten å skylde på
Glad jeg har graviditeten å skylde på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, kjenner meg sånn noen ganger jeg og, bare måtte ha sjokoldae i sted, og no er den borte..Tenker jo "æsj da, denne lille sjokoladen kan jo ikke gjøre store forskjellen på vekten etter fødselen, og Kristin, du har jo bare gått opp 3,2 kg fram til no".. Hehe
![]()
Kose deg snuppa.... Pleier å unnskylde mine rare påfunn med at halve hjernekapastieten er i magen....Eh.. føler meg litt desperat når jeg setter isboksen i micron fordi jeg ikke kan vente til den blir myk nok til å forsyne seg av.. *kremt*
Glad jeg har graviditeten å skylde på![]()
HeheheGodt å høre at det er flere som har søtsuget! Her har jeg egentlig ikke så veldig snopesug, mest at jeg har lyst på noe hele tiden. Det kan gjerne være middag eller en mango. Problemet er bare at jeg blir mye fortere mett nå enn til vanlig og da blir jeg kvalm hvis jeg putter innpå mer
Hvor får du tak i jordbær på denne tiden, Alvetussa? Er det frossen bær? I så fall en veldig god ide som jeg skal kopiere![]()
Så godt å høre at det er flere som har søtsug. Her er der stratos som gjelder.
Eneste hos meg er vektøkningen relativ stor![]()