søskenvogn

BabyTravel! SUPER vogn![:D]

Separate kalesjer/rygger/sittedeler, hardbag til minste, kan "brekkes" i 3 når den skal legges sammen,
lett å trille, kan snus på en 50-øring, 4 store gode luftfylte svingbare og låsbare hjul som kommer frem på all slags føre, oppbevaringslommer, flaskeholdere osv.
Jeg er iallfall KJEMPEfornøyd, og kjenner flere med samme vogna som også er det![:D]

carena double swing, eller teutonia team4

Gå inn på markedsplassen og se[;)]

ORIGINAL: Mamman til Magnus

Jeg har kjøpt Easywalker Duo..separate kalesjer, egen hardbag til babyen som det er GOD plass i, Fantastisk god å trille, og blir skummelt liten når en legger den sammen[:)]

Dette er slike tips jeg er ute etter![;)] Sleng med et bilde også nå, så er det perfekt[:D]
Jeg vurderer sterkt å kjøpe brukt. Er det noen årsmodeller jeg bør styre unna?(dette spm gjelder alle vogner)
Raemec: Nydelige bilder av ungene dine. Så utrolig fint/langt hår eldste har[:)] Har du noen konkrete argumenter for hvorfor Babytravel er så bra?
Suki: Takk for tips. Er det mange vogner som ikke leveres med frontbøyle?
Mammapostei: Ah, endelig et bilde[:D]Hvor gamle er barna dine?(hvor stor aldersforskjell)

Takker for alle tips!
Er det noen vogner dere vet er så brede at de ikke går gjennom vanlige døråpninger?

ORIGINAL: Hønepønemamma

Gå inn på markedsplassen og se[;)]

Nå har jeg sett[;)] Har du mulighet til å ta bilde av den sammenlagt, og gjerne med noe ved siden av så jeg kan se hvor stor den er..?

Min leveres med bøyle, kun den som heter duo som har separate kalesjer! (Tror det bare har vært siden 2009 mod). Sparer noen tusen på å bestille fra "detOstoreutland" selv med moms og frakt.

Er bare 17 mnd mellom mine jenter, men ryggen på denne var lenger i sittedelen enn på Emmaljunga sine tvillingvogner hvertfall.

Min vogn er den eneste jeg har funnet som har alt jeg vil ha : Separate kalesjer, hardbag, håndbrems, luftfylte dekk, FIRE hjul, svingbare låsbare fremhjul. Vurderte OTH (fordi den finnes i lilla), og Easy Walker (rosa! Elsk) , men da måtte jeg ofre en av de andre kriteriene.

PS. Den går inn vanlige dører ;)

ORIGINAL: Raemec

BabyTravel! SUPER vogn![:D]

Separate kalesjer/rygger/sittedeler, hardbag til minste, kan "brekkes" i 3 når den skal legges sammen,
lett å trille, kan snus på en 50-øring, 4 store gode luftfylte svingbare og låsbare hjul som kommer frem på all slags føre,
oppbevaringslommer, flaskeholdere osv.
Jeg er iallfall KJEMPEfornøyd, og kjenner flere med samme vogna som også er det![:D]

ORIGINAL: Kidada

ORIGINAL: Jellybelly

Ikke la dette bli en kamp-tråd for Mclaren da[;)] Jeg har allerede sagt at jeg ikke vurderer Maclaren, og det har ingenting med denne saken å gjøre.
Noen som har flere erfaringer? Gjerne både positive og negative argumenter.
Jeg vil veldig gjerne se bilder av vogner sammenlagt!

Sorry, ikke meninga å kuppe tråden.
Men synes bare at det er greit å klare opp i det når folk poster ting som ikke stemmer..
Og så svarte jeg den som ville ha link.. kunne tatt det på PM eller egen tråd.
Er ikke en kamptråd, prøver bare å oppklare misforståelser..

Helt i orden[:)]

EASYWALKER!!! EEEELSKER MIN!!!! elsker, elsker elsker!
Seperate kalesjer. stor og god sittedel. God og kjøre. Stor baby bag, Frøya lå i den til ho var 8mnd.

Jeg har en til salgs[8D]

ORIGINAL: suki

Noen som har erfaring med TFK tvilling-/søskenvogn?

Ikke erfaring selv, men ville valgt den hvis jeg hadde hatt behovet for en søskenvogn. Den er romslig, lang i ryggen og blir liten sammenlagt. Den leveres med seperate kalesjer og frontbøyler.

Vi prøvde den. Fikk ikke plass til eldste mann i sittedelen (1.5år) Mannen på butikken ble sjokkert. Mente at det var en feil på vogna, når min lille gutt ikke fikk plass i den uansett hvordan vi vrikka og vinkla han...[8|]

ORIGINAL: Fyrste metall

Ikke erfaring selv, men ville valgt den hvis jeg hadde hatt behovet for en søskenvogn. Den er romslig, lang i ryggen og blir liten sammenlagt. Den leveres med seperate kalesjer og frontbøyler.

Vi prøvde den. Fikk ikke plass til eldste mann i sittedelen (1.5år) Mannen på butikken ble sjokkert. Mente at det var en feil på vogna, når min lille gutt ikke fikk plass i den uansett hvordan vi vrikka og vinkla han...[8|]

Oi, såpass??
Må innrømme at jeg står mest mellom TFK, Easywalker, OTH (eller Mountain Buggy, som den heter nå), og kanskje også Babytravel...heller kanskje mest mot easywalker akkurat nå.
Min eldstemann vil være ca. 20 mnd når reka kommer til verden, men eldste er ikke så lang for alderen. Er din eldste stor for alderen eller?
Du har ikke bilde av vogna di sammenlagt?

Noen som har eller greier å surfe fram et bilde av en Easywalker søskenvogn som er sammenlagt?

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: Fyrste metall

Oi, såpass??
Må innrømme at jeg står mest mellom TFK, Easywalker, OTH (eller Mountain Buggy, som den heter nå), og kanskje også Babytravel...heller kanskje mest mot easywalker akkurat nå.
Min eldstemann vil være ca. 20 mnd når reka kommer til verden, men eldste er ikke så lang for alderen. Er din eldste stor for alderen eller?
Du har ikke bilde av vogna di sammenlagt?

har du sett bilder av den nye othn som kommer? grunnen til at jeg ikke valgte easywalker er at den blir så åpen bak...

og nye urban +1 en tandemvogn:

Jeg er usikker om jeg har fått med meg den nye, men jeg blir nødt til å kjøpe brukt uansett, så da blir det nok ikke så aktuelt med den nye vogna. Men takk for tipset[:)]

Nå fant jeg denne filmen om easywalker duo. http://www.invodo.com/Duo-Walker-Sky-Base/p/Z2BS1043Helt på slutten demonstrerer de hvordan den legges sammen. Kan ikke akkurat si at jeg ble imponert over hvor liten den ble sammenlagt. Hm..må visst lete videre etter vogn.

Vår Easywalker Duo tar nesten ikke mer plass i bagasjen enn det Mountain Buggy singel vogna gjør..Noe breiere er den selvsagt, men Mountain Buggyen er lengre.

Back
Topp