Hei! Er det noen der ute som har erfaring med tvilling-/søskenvogn, som kan brukes til en på nesten to år, og en nyfødt, og som tar minst mulig plass sammenlagt? Gjerne med svingbar(e/t) forhjul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: @nnette
Phil and Ted. Jeg er kjempefornøyd med den vogna[:)] Men har så stor liten gutt at jeg ikke fikk plass til både ham og bag i liggedelen. Men brukte bare teppe rundt ham istede. Og hvis jeg kan regne, vertfall bittelitt så har du termin ca juni(?), og så lenge det ikke er stormende kald vinter så er vogna helt topp uten bag også.
Og så bruker jeg den som sportsvogn til eldstejenta.
ORIGINAL: Kidada
Maclaren twin techno
Det er plass til bag på den ene siden altså, selv om det ikke er det på bildet.. (men det følger med sånn baby hode støtte ting og da)
ORIGINAL: Kidada
Maclaren twin techno
Det er plass til bag på den ene siden altså, selv om det ikke er det på bildet.. (men det følger med sånn baby hode støtte ting og da)
ORIGINAL: mks07
oth urban jungle. elsker vogna min. har en bag i tillegg.
lang rygg så den brukes lenge.
ORIGINAL: Hønepønemamma
du kan jo få kjøpe min OTH søskenvogn[:D],er en kjempe bta vogn
som tar liten plass og har svinghjul osv[;)]
ORIGINAL: *Mayen*
Her er link til at de trekker tilbake over en million av maclaren vogner, inkl søskenvogner:
http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/maclaren-tilbaketrekker-over-en-million-paraplytriller.html
ORIGINAL: Jellybelly
Noen som har erfaring med TFK tvilling-/søskenvogn?
ORIGINAL: **Krusedull**
ORIGINAL: Jellybelly
Noen som har erfaring med TFK tvilling-/søskenvogn?
Ja, vi har brukt TFK twinner twist mye. Kjøpte den på tilbud med softtbag men hadde jeg fått valgt på nytt hadde jeg kjøpt den med seperate kalesjer og mulighet for å ha barnet vendt mot seg med hardbag.
Den blir liten sammenlagt. Vi tok like gjerne med tvillingvogna i stedet for emmaljunga ceroxen for de ble nesten like små sammenlagt i bilen.
Har en OTH singelvogn nå, og den er kortere i ryggen enn søskenvogna. Og om den eldste din er stor for alderen hadde jeg nok valgt TFK sin søskenvogn.
ORIGINAL: *Mayen*
Her kan du lese om vognen min:)
Min er rød og tilsalgs:D
http://www.foreldreguiden.no/utstyr/barnevogner/babytravel_tvilling_comfort_lux/
og lese de gode brukeromtalene:D