søskenvogn

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Hei! Er det noen der ute som har erfaring med tvilling-/søskenvogn, som kan brukes til en på nesten to år, og en nyfødt, og som tar minst mulig plass sammenlagt? Gjerne med svingbar(e/t) forhjul.

oth urban jungle. elsker vogna min. har en bag i tillegg.
lang rygg så den brukes lenge.

du kan jo få kjøpe min OTH søskenvogn[:D],er en kjempe bta vogn
som tar liten plass og har svinghjul osv[;)]

Phil and Ted. Jeg er kjempefornøyd med den vogna[:)] Men har så stor liten gutt at jeg ikke fikk plass til både ham og bag i liggedelen. Men brukte bare teppe rundt ham istede. Og hvis jeg kan regne, vertfall bittelitt så har du termin ca juni(?), og så lenge det ikke er stormende kald vinter så er vogna helt topp uten bag også.
Og så bruker jeg den som sportsvogn til eldstejenta.

ORIGINAL: @nnette

Phil and Ted. Jeg er kjempefornøyd med den vogna[:)] Men har så stor liten gutt at jeg ikke fikk plass til både ham og bag i liggedelen. Men brukte bare teppe rundt ham istede. Og hvis jeg kan regne, vertfall bittelitt så har du termin ca juni(?), og så lenge det ikke er stormende kald vinter så er vogna helt topp uten bag også.
Og så bruker jeg den som sportsvogn til eldstejenta.

Hvilke phil & ted-vogn er det du har da? Der de sitter bak hverandre eller ved siden av?

ORIGINAL: Kidada

Maclaren twin techno

Det er plass til bag på den ene siden altså, selv om det ikke er det på bildet.. (men det følger med sånn baby hode støtte ting og da)

Takk for tips, men det er ikke trille jeg er ut etter. Ser for meg noe mer solid en hva det så ut til at den vogna på bildet var.

Noen som har erfaring med TFK tvilling-/søskenvogn?

ORIGINAL: Kidada

Maclaren twin techno

Det er plass til bag på den ene siden altså, selv om det ikke er det på bildet.. (men det følger med sånn baby hode støtte ting og da)

Denne var det nettopp noe om i media, husker ikke helt ka det var..
Trodde de ble trukket tilbake eg...

Jeg kan anbefale Babytravel sin:D
Elsker den, har hatt 5 søskenvogner, og det er den beste!
Seperat kalesje (så babyen kan ha kalesjen over selv om ikke storesøsken vil ha), oppbevaring under, og på hver kalesje, plass til masse;))
Lett å manøvrere med 2 svingbare hjul foran! Store gode hjul, ikke sånne små som det er noe drit å kjøre på grus og sånn på:P

Nå vil ikke 3åringen min sitte i vogn lenger, så da skal eg selge den, men jeg hadde uten tvil kjøpt denne igjen om det kom en til før minstemann ble så stor at hun ikke ville sitte i vogn lenger,...

ORIGINAL: mks07

oth urban jungle. elsker vogna min. har en bag i tillegg.
lang rygg så den brukes lenge.

Elsker og den vogna [:D]

ORIGINAL: Hønepønemamma

du kan jo få kjøpe min OTH søskenvogn[:D],er en kjempe bta vogn
som tar liten plass og har svinghjul osv[;)]

Hva skal du ha for den da? Har du bilde av den? Send gjerne PM[:)] Kunne tenkt meg å sett bilde av den sammenlagt.

Her er link til at de trekker tilbake over en million av maclaren vogner, inkl søskenvogner:

http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/maclaren-tilbaketrekker-over-en-million-paraplytriller.html

ORIGINAL: *Mayen*

Her er link til at de trekker tilbake over en million av maclaren vogner, inkl søskenvogner:

http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/maclaren-tilbaketrekker-over-en-million-paraplytriller.html

Takk, jeg fikk med meg den saken da den var på nyhetene.[;)] Maclaren er nok ikke blant vognene jeg vurderer uansett.[:)]

ORIGINAL: Jellybelly

Ja, vi har brukt TFK twinner twist mye. Kjøpte den på tilbud med softtbag men hadde jeg fått valgt på nytt hadde jeg kjøpt den med seperate kalesjer og mulighet for å ha barnet vendt mot seg med hardbag.

Den blir liten sammenlagt. Vi tok like gjerne med tvillingvogna i stedet for emmaljunga ceroxen for de ble nesten like små sammenlagt i bilen.

Har en OTH singelvogn nå, og den er kortere i ryggen enn søskenvogna. Og om den eldste din er stor for alderen hadde jeg nok valgt TFK sin søskenvogn.

ORIGINAL: **Krusedull**

ORIGINAL: Jellybelly

Ja, vi har brukt TFK twinner twist mye. Kjøpte den på tilbud med softtbag men hadde jeg fått valgt på nytt hadde jeg kjøpt den med seperate kalesjer og mulighet for å ha barnet vendt mot seg med hardbag.

Den blir liten sammenlagt. Vi tok like gjerne med tvillingvogna i stedet for emmaljunga ceroxen for de ble nesten like små sammenlagt i bilen.

Har en OTH singelvogn nå, og den er kortere i ryggen enn søskenvogna. Og om den eldste din er stor for alderen hadde jeg nok valgt TFK sin søskenvogn.

Eldste er liten for alderen egentlig. Over 13 mnd, men under 75 cm lang, og under 10 kg.

Falske rykter?

Kan du være snill å linke til pressemeldingene, Kidada?

Ikke la dette bli en kamp-tråd for Mclaren da[;)] Jeg har allerede sagt at jeg ikke vurderer Maclaren, og det har ingenting med denne saken å gjøre.
Noen som har flere erfaringer? Gjerne både positive og negative argumenter.
Jeg vil veldig gjerne se bilder av vogner sammenlagt!

Jeg har kjøpt Easywalker Duo..separate kalesjer, egen hardbag til babyen som det er GOD plass i, Fantastisk god å trille, og blir skummelt liten når en legger den sammen[:)]

Back
Topp