Det er grunnen til at trailz brukes mest! Liker å ha barnet mot meg. Brukte den mye med bag, og også til treningsturer når babyen skulle sove! Synes også ryggen er litt håpløs, man sitter litt lent bakover liksomHvordan synes du det er å ikke kunne snu babyen mot deg? Tror Thule er en drøm, men har ikke testa selv siden den ikke er vendbar. Har derimot snust litt på tfk mono, av den nyere typen hvor du kan snu baby begge veierSynes den virker både tung og stor da, men tror den også er veldig god.
Prøvde bob revolution pro til eldstemann, det er mannens favorittvogn. Likte den ikke så godt siden jeg ikke kunne snu babyen, men nydelig trillecomfort ellers.
samme som den du snakker om!!
Synes den virker både tung og stor da, men tror den også er veldig god.
innbiller meg at jeg trenger fox til å ha i bilen nå siden den er mindre enn trailz
og så beholde premier’en som den pålitelige og allsidige allrounderen den er. Har heldigvis et hav av tid på å finne ut av det.
veldig praktisk med en mindre vogn i bilen!! Vi må ha ny bil også, så den blir jo uansett større enn den vi har nå. Dere har kanskje allerede stor nok bil?
Vi trenger også ny bil nå. Hadde en syvseter bensinbil når baby2 var fersk, men bytta den ut i en mindre elbil for to år siden, for å spare penger. Vi bor innenfor innerste bomring med rushtidsavgift i storby. Estetisk ønsker jeg meg en Land rover Discovery med 7 seter, men realistisk og økonomisk tror jeg at BYD Tang med 7 seter er det vi "trenger". Vi har hund i tillegg, og drømmer om større hund (30+ kg) når barna er store. Vi kjøper ny bruktbil, så vi får se hva som dukker opp på markedet framover
ah skjønner at dere både vil bruke mindre penger på bil og at dere gikk for elbil da! Men klart det blir trangt med 3(?) barn og stor hund! I mine drømmer skal jeg ha en Volvo xc90, men det er ikke realistisk (enda). Vi startet å få barn da vi var 23 og studenter, og nå har vi kjøpt hus, har fulle jobber og venter nr. 3, så vi har kommet en vei! Men vi vil pusse opp før vi kjøper oss fin bil