Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange år blir det mellom dine?Ingen erfaring enda, men her landet vi på bugaboo donkey. Kjøpte brukt, så blir spennende å se hvordan det fungerer. Synes det var fint at man kunne smalne den inn og brukes til kun ett barn om man ikke har med begge barna.
15mnd mellomHvor mange år blir det mellom dine?
Ah, skjønner! Her blir det nesten 2,5år mellom så jeg er så i tvil15mnd mellom![]()
Sikkert lurt! De begynner vel kanskje å nærme seg ferdig med vognbruk i 3års alderenAh, skjønner! Her blir det nesten 2,5år mellom så jeg er så i tviltror vi blir å avvente og se an behovet

Ja, vår er ifølge seg selv veldig ferdig alleredeSikkert lurt! De begynner vel kanskje å nærme seg ferdig med vognbruk i 3års alderen![]()
men vi jobber med det for ikke søøøren om vi bærer på han så snart vi er ute av husets fire vegger, det har jeg ikke rygg til Det er nok ikke så lett for alle å få plass til to vogner i bagasjerommet. Tror ikke vi hadde hatt plass til søskenvogn heller.. Men det finnes ståbrett hvor barnet kan sitte!Uten å ha noen erfaring, så tenker jeg: hvor ofte er man alene ute med to barn? Kan man heller ha ståbrett, bæresele ol i de få tilfellene?
Som Maxi4 sier så er jo en søskenvogn dyr, tar ofte stor plass, og for mange blir den jo brukt med bare ett barn mesteparten av tiden.
Som du sier, da har man jo gjerne ikke plass til søskenvogn heller.Det er nok ikke så lett for alle å få plass til to vogner i bagasjerommet. Tror ikke vi hadde hatt plass til søskenvogn heller.. Men det finnes ståbrett hvor barnet kan sitte!