Søskenvogn

Vi hadde babyzen yoyo men den var veldig ustabil, min sønn skulle ta opp bamsen sin å da var vognen nær ved å tippe flere ganger. Han er 2 år å ganske så liten av seg egentlig. Da byttet vi den ut med Nano, som vi er kjempe fornøyd med:) Vi reiste med thomas cook i sommer å der kunne vi ta med vognen men Ryanair hadde nok sagt nei :)
Godt å vite, da angrer jeg iallefall ikke på valget. Ene gangen ville de checke vognen inn ved gate, men fikk lov viss vi "snek" den inn for alle med store vogner ville protestere viss vi fikk den med, men det er jo bare latterlig for de vognene var det jo faktisk ikke plass til i hattehylla

Noen som har erfaring eller har hørt hvordan det er å bestille vogn fra utlandet? Kan man ikke spare en del på det? Om vognen er veldig dyr her.. Jeg tenker at vi kommer til å ha behov for søsken vogn en stund, men ikke kjempe lenge. Har derfor tenkt at bugaboo donkey er midt i blinken for vårt behov. Den er svindyr:o lurer på hvordan det er å bestille den fra f. Eks Nederland ?

Noen som har erfaring eller har hørt hvordan det er å bestille vogn fra utlandet? Kan man ikke spare en del på det? Om vognen er veldig dyr her.. Jeg tenker at vi kommer til å ha behov for søsken vogn en stund, men ikke kjempe lenge. Har derfor tenkt at bugaboo donkey er midt i blinken for vårt behov. Den er svindyr:o lurer på hvordan det er å bestille den fra f. Eks Nederland ?
Har bestilt fra utlandet før, man kan spare endel avhengig av merke, men det er jo en avveining i forhold til garanti og kjøpsloven. Helt uproblematisk å bestille via nettsider hos enkelte iallefall. Men må jo huske å legge på frakt og moms og det der

Hadde søskenvogn med de to andre da det var 22 måneders mellom rom, denne gangen er det 25 måneders mellom rom. Så jeg vurderer å bare bruke bæresele/sjal og søskenbrett eller sparkesykkel som kan henges på mountain buggy vogna.

Her blir det 16 mnd. Vi vurderer Babyjogger city select! Smal og praktisk :)

Jeg har også hatt mountain buggy duo tidligere, elsket den. Hvis man ikke liker at den er så bred kan man bruke mountain buggy duet som er smalere. Nesten som en enkelt vogn.

Her blir det 16 mnd. Vi vurderer Babyjogger city select! Smal og praktisk :)

Vi sto mellom City Select og Emmaljunga Super Viking (som vi endte opp med), nettopp fordi de er så smale og fine, og at de kan brukes som singelvogn. Vi endte vel egentlig opp med Emmaljunga fordi vi syntes den virket hakket bedre som singelvogn, og vi ikke hadde garanti for at vi ville ha behov for søskenvogn da vi kjøpte den. Babyjogger har flere valgmuligheter for hvordan barna kan sitte, men jeg tror det også gjør at den blir lenger, og da tenkte vi at den kanskje også blir vanskeligere å manøvrere.

Back
Topp