Venter tredjemann ja. Mye skumlere enn de to første kjenner jeg.... Barna blir plutselig i overtall......
Begge guttene går i bhg 4 dager i uka nå, men... innen nestemann kommer har eldste rukket å begynne på skolen... (HJELP - hvordan er det mulig at han har blitt så stor?)
Vi har to vogner nå ja... Storebror brukte scooteren i slutten av vognperioden fordi den var lettere å ta med seg, så den står nå oppe på loftet.
Nordic caben går å legge helt flatt og vi brukte den innimellom til lillebror fra han var 3-4 mnd når vi var med storebroren og gikk på ski... Men tviler på at det blir særlig romslig med to vinterposer nedi der.
Har ikke sett på konkrete vogner nei, tenker at vi i så fall må kjøpe noe brukt, for kan ikke forsvare å bruke en halv formue på det....
Så da blir det vel å vurdere det som annonseres i området. Mannen mener at vi ikke skal få i noe søskenvogn før vi evt kjenenr vi har behov for det..... Tipper han får viljen sin også, men jeg begynner nok å titte litt etterhvert likevel for å gjøre meg opp en formening sånn i tilfelle...
Hehe...
Er forresten en ting til jeg er usikker på om vi trenger.... en ekstra sprinkelseng.... Hm...... Storebror fikk juniorseng da han nærmet seg 2,5 år, men kunne nok godt bytta seng tidligere, så kanskje vi bare skal flytte lillebror over i juniorseng før neste baby kommer......?