søskenvogn

Lingje84

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Noen som skal ha det
Lurer på om vi trenger det. Har ei jente som er litt over to år når neste kommer.jenta var er lita for alderen.bruker 68/74 i klær.
Og noen som har noen å anbefale?

Vi lurer på det samme. Frøkna vår blir to år og 3 mnd på termin.
Vi har dog en toseters sykkelvogn som det kan settes spedbarnsinnlegg i som vi ser for oss kan brukes til våren.
Tror vi prøver med ett ståbrett på vogna i starten og heller kjøper søskenvogn om vi ser behovet er der. Dumt å kaste bort tusenvis på vogn om behovet ikke er der.

Termin januar 2015

Jenta vår er 1 år og 6 mnd på termin så vi skal ha søskenvogn. Har tittet masse og det er vel bugaboo donkey duo som leder.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg har 15mnd mellom mine to.
Og hos oss var søskenvogn et must.

Vi endte opp med TFK twinner twist duo, og var veldig fornøyd med den.
Brukte den hver dag fram til eldste var 4år (til og fra bhg).

Sittedelen er romslig, bagdelen er romslig (minstemann brukte bagen fram til han var nesten 8mnd)`.
Vogna er lett og trille, både på asfalt, i butikker og på ulendt terreng.

Vi kjøpte vognen på nett fra Tyskland, og inkludert moms, frakt og det hele kom vognen på 6000kr inkl 1bag

Bugaboo donkey!
Hadde selv tfk twinner twist med jentene(20 mnd mellom). OK fornøyd, men ble stor da!

Skal ha søskenvogn, da det er 15 mnd mellom dem. Men usikker på om jeg skal vente til våren med å kjøpe det, og heller kjøpe ståbrett til vogna vi allerede har. Vi bor i bakke, og den må vi gå om han får bhg plass til vinteren. Da tviler jeg på at jeg orker å dytte en tvillingvogn opp og ned hver dag i tung snø, og heller bruke akebrett såfremt det lar seg gjøre.

Har kjøpt phil and ted søsken vogn. Blir ca 20 måneder mellom de to minste :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøpt phil and ted søsken vogn. Blir ca 20 måneder mellom de to minste :)

Den hadde vi da vi fikk nummer 2 ( 20 mnd i mellom), og vi var veldig fornøyd. Barna sitter etter hverandre, og søskensetet kan taes av, slik at vogna blir en vanlig sportstrille:) Brukte den leeeenge, så vel verdt pengene:)

Den hadde vi da vi fikk nummer 2 ( 20 mnd i mellom), og vi var veldig fornøyd. Barna sitter etter hverandre, og søskensetet kan taes av, slik at vogna blir en vanlig sportstrille:) Brukte den leeeenge, så vel verdt pengene:)

Godt å høre! :-) ønsket en vogn som ikke tok alt for mye plass og har hørt masse positivt om denne ;)

[uote="Jellybelly, post: 17752903, member: 38320"]Den hadde vi da vi fikk nummer 2 ( 20 mnd i mellom), og vi var veldig fornøyd. Barna sitter etter hverandre, og søskensetet kan taes av, slik at vogna blir en vanlig sportstrille:) Brukte den leeeenge, så vel verdt pengene:)[/quote]
i
har du bilde av den? Og blir den liten når den er sammenlagt?

Back
Topp