Søskenvogn

Er det lurere å kjøpe sånn brett barnet kan stå på istedenfor søskenvogn?

Etter eeeeekstremt mye frem og tilbake ender vi opp med en mountain buggy duet søskenvogn :) like at den ikkje e så ekstremt bred :)
Eg ska gå heime med begge barna og vil trille lengre turer når det er fint vær, så då e d greit med vogn som begge to kan sitte/ligge i ;)
Skal i tillegg ha søskenbrett til city crossen til kortere turer og sånt :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg vurderer samme på citycross samt easywalk duo. Så en brukt på nettet. Hvor bred er din? Jeg skal også være hjemme med begge
 
Er det lurere å kjøpe sånn brett barnet kan stå på istedenfor søskenvogn?
Jeg vil ikke bare ha søskenbrett, for jeg vil ha muligheten til at storesøster også kan sove i vogna om vi skal bort på dagtid.
Vi har nå funnet ut at det blir emmaljunga dobbel viking 2015 modell, for den får man endelig med lufthjul. Den er også billigere enn bugaboo donkey som vi lange tider sa vi skulle ha. Når eldste ikke trenger vogn lenger kan vi kjøpe nytt understell og dermed har vi en fin liten sportsvogn.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Jeg vurderer samme på citycross samt easywalk duo. Så en brukt på nettet. Hvor bred er din? Jeg skal også være hjemme med begge

Den e 65 cm like bred som en vanlig mb, funnet den brukt på finn :) ImageUploadedByBV Forum1410113111.152328.jpg


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg vil ikke bare ha søskenbrett, for jeg vil ha muligheten til at storesøster også kan sove i vogna om vi skal bort på dagtid.
Vi har nå funnet ut at det blir emmaljunga dobbel viking 2015 modell, for den får man endelig med lufthjul. Den er også billigere enn bugaboo donkey som vi lange tider sa vi skulle ha. Når eldste ikke trenger vogn lenger kan vi kjøpe nytt understell og dermed har vi en fin liten sportsvogn.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Å den e kjempefin! :D hadde eg hatt råd til ny vogn hadde d nok blitt den her og ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Å den e kjempefin! :D hadde eg hatt råd til ny vogn hadde d nok blitt den her og ;)


Sent from my iPad using BV Forum
Vi kjøpte ikke ny sist, så ønsker å få meg den vognen jeg vil ha nå. Har funnet ut hva jeg liker og ikke med vogner nå, så har ikke så mange å velge mellom.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Back
Topp