Søskenvogn

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen som har tips om en ålreit søskenvogn?m


Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015
 
Min tante e helt frelst i bugaboo donkey og mase om at eg må kjøpe den :p men eg har bestemt meg for å ikkje kjøpe søskenvogn :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Noen som har tips om en ålreit søskenvogn?m


Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015
Vi skal ha søskenvogn. Jeg har prøvd å sette meg inn i mange av merkene og funnet ut at jeg liker ikke vogner som har stropp i ryggen for å regulere om de ligger eller sitter og jeg vil ha lufthjul siden den skal brukes midt på vinteren. Det er illebefinnende mange å velge i som har det. Tfk har stropp i ryggen og du kan ikke ha sportsdelen mot deg, men den har brems på styret og lufthjul. Veldig praktisk med brems, da det kan bli tungt med to unger etterhvert. Bugaboo donkey er drit dyr og nesten ikke og oppdrive på finn, men super praktisk. Den har lufthjul, sportsdelen kan være begge veier og sittedelen har ikke stropp i ryggen for regulering og ungen kan sitte i 90 grader. Alt gjort men en enkel håndvending. Det ser ikke ut som sittedelen er så stor at du får plass til de store voksiposene, men du får kjøpt egen pose som er godt tilpasset.
Jeg har også tittet på emmaljunga viking, men alt jeg egentlig liker med emmaljunga finnes ikke på denne vognen, så den vil jeg ikke ha. Som skrittstopp, myggnetting i kallersen, valgfrihet hjul osv...
Resten av gjengen av vogner kommer ikke høyt nok opp til at jeg gidder å fortelle. Foreløbig leder donkey selv om den er dyr.



♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Min tante e helt frelst i bugaboo donkey og mase om at eg må kjøpe den :p men eg har bestemt meg for å ikkje kjøpe søskenvogn :p


Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan løser dere det da?


Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015
 
Hvordan løser dere det da?


Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Ska kjøpe emmaljunga city cross, så kjøpe eg søskensete og brett til den :)
Og så har eg bæresele :)
Har egentlig ikkje plass t en søskenvogn og frøkna mi vil helst ikkje sitte i vogn heller så ser ikkje for meg at ho kommer til å ville sitte i vogn i d hele tatt når ho har begynt å gå :p og hvis eg sku no få behov for en søskenvogn kjøpe eg en brukt phil og teds på finn.no når vi kommet så langt :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg tror det blir problem med søskenbrett når neste unge kommer fordi det er midtvinters. Jeg ser også for meg at det er praktisk med søskenvogn fordi frøkna er så vant til å sove i vognen på dagtid og er nok ikke ferdig med det i en alder av 1 år og 6 mnd.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Ska kjøpe emmaljunga city cross, så kjøpe eg søskensete og brett til den :)
Og så har eg bæresele :)
Har egentlig ikkje plass t en søskenvogn og frøkna mi vil helst ikkje sitte i vogn heller så ser ikkje for meg at ho kommer til å ville sitte i vogn i d hele tatt når ho har begynt å gå :p og hvis eg sku no få behov for en søskenvogn kjøpe eg en brukt phil og teds på finn.no når vi kommet så langt :)


Sent from my iPad using BV Forum

Hvor fester man på søsken sete på den? Vi har city cross :)
 
Vi skal ha søskenvogn. Jeg har prøvd å sette meg inn i mange av merkene og funnet ut at jeg liker ikke vogner som har stropp i ryggen for å regulere om de ligger eller sitter og jeg vil ha lufthjul siden den skal brukes midt på vinteren. Det er illebefinnende mange å velge i som har det. Tfk har stropp i ryggen og du kan ikke ha sportsdelen mot deg, men den har brems på styret og lufthjul. Veldig praktisk med brems, da det kan bli tungt med to unger etterhvert. Bugaboo donkey er drit dyr og nesten ikke og oppdrive på finn, men super praktisk. Den har lufthjul, sportsdelen kan være begge veier og sittedelen har ikke stropp i ryggen for regulering og ungen kan sitte i 90 grader. Alt gjort men en enkel håndvending. Det ser ikke ut som sittedelen er så stor at du får plass til de store voksiposene, men du får kjøpt egen pose som er godt tilpasset.
Jeg har også tittet på emmaljunga viking, men alt jeg egentlig liker med emmaljunga finnes ikke på denne vognen, så den vil jeg ikke ha. Som skrittstopp, myggnetting i kallersen, valgfrihet hjul osv...
Resten av gjengen av vogner kommer ikke høyt nok opp til at jeg gidder å fortelle. Foreløbig leder donkey selv om den er dyr.



♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Tør nesten ikke spørre, men hva ligger prisen på for bogaboo donkey?
 
Tør nesten ikke spørre, men hva ligger prisen på for bogaboo donkey?
Åh, hva var det jeg fant ut'a... På babyshop kommer den på rundt 13000 med en sportsdel og en dypdel, også må du ha en sportsdel til etterhvert og det er vel 2500-3000 til... Mens mange av de andre vognene kan du få for rundt 11-13000 for to sportsdeler og en dypdel.
Du kan jo selge dypdelen på finn når du kjøper sportsdel da... Kalesjen er ny nå i 2014. Den har et ekstra "hakk", så den kan skygge litt mer for sola enn de kalesjene som var tidligere år.

Edit: Hvis du går inn på finn og skriver inn bugaboo donkey får du opp 20 treff som gir deg en fin indikasjon på hva de ligger på. Du får en ny vogn i Sverige med en sittedelen og en dypdel for 12500 sek. Kanskje jeg husket feil når det gjaldt babyshop....?!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Last edited:
Var på babyshop i sta, da får man en sportsdel og en dypdel, med ekstra trekk til å kle om dypdelen slik at man ender opp med to sportsdeler for 13.800,- dette er med understell som er sølvfarget. Koster ca 800 mer om man skal ha det nye svarte understellet. Det følger med regntrekk og handlekurv i prisen.
Dunpose som er godt tilpasset koster 1799,-, den er slik at du kan bytte mellom høst og vinterpose. Den delen ungen ligger på er lik året rundt, mens du kan bruke glidlåsen og veksle mellom høst og vinter som du selv vil og begge er seff med i prisen. Om du er medlem i babyshop"klubben" får du 10% på alt og innimellom kan dem ha 20% på valgfri vare, så da kan man gjøre et kupp :)


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Etter å ha hørt en del argumenter om koffor eg bør ha søskenvogn har eg bestemt meg for en tfk m buddyseat :)

ImageUploadedByBV Forum1406197007.147663.jpg

Ser helt genial ut :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Etter å ha hørt en del argumenter om koffor eg bør ha søskenvogn har eg bestemt meg for en tfk m buddyseat :)

Vis vedlegget 69715

Ser helt genial ut :)


Sent from my iPad using BV Forum
Lurt med søskenvogn ja, men om dere skal bort på dagen om eldste fortsatt sover på dagtid, hvordan løser du det i en slik vogn? Uten kalersj og uten mulighet til å legge den ned?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Lurt med søskenvogn ja, men om dere skal bort på dagen om eldste fortsatt sover på dagtid, hvordan løser du det i en slik vogn? Uten kalersj og uten mulighet til å legge den ned?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Det e kalesj på de nye, men vi pleie alltid reise ut etter kvilen hennes for ho sover i senga :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det e kalesj på de nye, men vi pleie alltid reise ut etter kvilen hennes for ho sover i senga :)


Sent from my iPad using BV Forum
Aha, vår har alltid sovet i vogna på dagen siden det er det dem gjør i barnehagen. Og hvis vi skal bort til noen, så kan vi legge henne i vogna på kvelden, så vi slipper å alltid måtte være hjemme til sengetid.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Aha, vår har alltid sovet i vogna på dagen siden det er det dem gjør i barnehagen. Og hvis vi skal bort til noen, så kan vi legge henne i vogna på kvelden, så vi slipper å alltid måtte være hjemme til sengetid.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Føle ikkje d e trygt å sette ho fra meg i vogn her eg bor, derfor pleie ho sove i sengen trygt inne :) kjenner ikkje så mange her eg bor heller så e lite farting :) vi e stortsett bare ut på dagtid før og etter kvilen hennes :) for eg syns d e lettast :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har Easywalker duowalker til mine to. Hadde den til de to eldste også etter å ha prøvd 5(!) andre. De fleste søskenvogner er veldig korte i ryggen.
 
Jeg har Easywalker duowalker til mine to. Hadde den til de to eldste også etter å ha prøvd 5(!) andre. De fleste søskenvogner er veldig korte i ryggen.

Får du med bag til den ene delen da? Ikke helt inne i dette med tvillingvogn enda, kjenner jeg... ;)


Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015
 
Er det lurere å kjøpe sånn brett barnet kan stå på istedenfor søskenvogn?
 
Back
Topp