Søskenvogn

Belive

Betatt av forumet
Har man egentlig bruk for det? Junior blir 2år babyen kommer :-) Hva er deres erfaring?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ha det siden vi bor i en stor by der vi ofte tar kollektivtransport. Veldig fint for andremann å ha et sted å sitte også :)

2 år? da hadde jeg nok kjøpt søsken vogn. Kanskje Phil og teds sin? Eller en av de "vanlige".

Mine to minste er det 3 år i mellom så hadde ikke behov for det. Nå blir det nesten 4 år i mellom de to siste :)

Blir 2.5 år mellom mine, så lurer på å kjøpe søskenvogn selv.. Hadde vært veldig kjekt, samtidig så går eldste i bhg, så hun blir jo ikke med på trilleturer hver dag, så derfor blir det kanskje tungvindt med søskenvogn.. Såeh.. jeg aner ikke helt enda :/

Det frivillige eg å veier for å i mot med. Den eldste blir 2 i september i år.

Hmm. Vi kjører mye bil, siden vi ikke bor så sentralt. Å storebror blir jo i bhg på hverdagene så, synes det er så vanskelig å vite om vi skal eller ikke :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ca. 20 mnd mellom 1. og 2. til oss, vi kjøpte oss en søskenvogn fra Phil&Ted (Sport m/double kit). Har ikke angret en dag! Vi har brukt den veldig mye. Yngstemann er snart fire nå, og vi har egentlig for lengst sluttet med vogn, men på 17. mai var den god å ha, riktignok uten double kit, så den bare blir en enkeltvogn:)

Går jo ann og ha en hovudvogn som er bare til babyen, og finne en søskenvogn som er billig på finn feks til bruk når begge skal vere.med på tur.. :-)

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

Back
Topp