Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har anbefalinger på søskenvogn?
Har sett på Bugaboo Donkey, Easywalker Duo og TFK sin.
Noen som har erfaring?
Er det noen som vet om en nettbutikk i Tyskland som selger Bugaboo Donkey?
Ja, ser en kan få Bugaboo for mellom 8000,- og 9000,- på nettbutikk i utlandet, og det er jo dyyyyyrt!! :S Men den kan nok selges ganske dyrt etterpå også. Har mer og mer lysst på den vognen, men TFKen har noen ting som er pluss som ikke Bugabooen har.. og den kan en få for rundt 5000,- fra Tyskland. Sukk![]()
Må man til Tyskland da? Eller er kan den bestilles på nettbutikk? Og det blir vel moms eller toll på den i tillegg?
ja så da må en til Tyskland for å få den til 5000. hmmmm... Får vurdere en tur ned. Noen spesiell butikk man skal lete etter for å kjøpe den i som finnes i nord Tyskland, ikke langt fra grensen til Danmark?Man kan bestille på babywalz.de da får du den til ca 8000,- med frakt. Det er tollfritt, men det blir 2000 kr i moms. Så da er en jo oppe i 10.000 kr. Er nok best å hente den selv da hvis en skal på ferie.
ja så da må en til Tyskland for å få den til 5000. hmmmm... Får vurdere en tur ned. Noen spesiell butikk man skal lete etter for å kjøpe den i som finnes i nord Tyskland, ikke langt fra grensen til Danmark?
Jeg sniker litt fra augustmen kan med hånda på hjerte annbefale baby jogger city select. Jeg har vogndilla og har ikke mindre enn fire vogner
men da vi kjøpte selecten så slutta jeg å se på nye vogner
![]()