Søskenvogn

MamaJane

Betatt av forumet
Noen som har anbefalinger på søskenvogn?
Har sett på Bugaboo Donkey, Easywalker Duo og TFK sin.

Noen som har erfaring?

Er det noen som vet om en nettbutikk i Tyskland som selger Bugaboo Donkey?

Vi skal å kjøpe søskenvogn... Sett på mange å trenger en som er lang i ryggen og en som ikke er så stor sammenlagt. Har tenkt enten TFK eller så fant jeg en som het no sånn som basson baby.. Den så å veldig grei ut. Å den var en del rimeligere enn TFK. Har å sett på bugaboo donkie,men den koster jo en del. Mn liker det at du kan bruke den som singel Vogn å!

Sist hadde jeg babytravel sin. Den var kanongod! Gikk gjennom vanlig døråpning samtidig som min store 3åring både satt og sov godt i den :) vurderer den igjen nå, men ser det Ann siden jeg mest sansynlig får lappen innen babyen kommer

Vi skal kjøpe Babytravel Dublin av et vennepar. Den skal visstnok være veldig god å kjøre, lett å legge sammen og ta med og god å sitte/ligge i for de små.

Ja, ser en kan få Bugaboo for mellom 8000,- og 9000,- på nettbutikk i utlandet, og det er jo dyyyyyrt!! :S Men den kan nok selges ganske dyrt etterpå også. Har mer og mer lysst på den vognen, men TFKen har noen ting som er pluss som ikke Bugabooen har.. og den kan en få for rundt 5000,- fra Tyskland. Sukk :)

Jeg hadde tfk twinner twist søskenvogn. Kjempefornøyd med den! Likte bagedelen fordi den var så lett å bære. Og vogna var lett å trille og er en av de smaleste på markede av de med seter ved siden av hverandre. Jeg bestilte den på kiddies24.com, god service og sparte masse penger :) anbefales!

Vi har kjøpt easywalker duo men har jo ikke fått tatt den i bruk enda da .. :)
Vi har singelvogna og er kjempefornøyd med den!
Duovogna er bare 75cm bred og er lett å legge sammen og tar liten plass sammenlagt.
Bagdelen er enkel å klipse løs og bæres med en hånd, håndtak i kalesjen.
Du kan kjøpe duovogna på lilleprinsen.no for 6000kr og bag til vogna på jollyroom. for 1000kr...

Vi blir nok til å kjøpe phil&teds, så kan vi bruke den som singelvogn til storesøster og søskenvogn de få gangene vi kommer til å trenge den til det bruket. Ellers så må vi kjøpe ny vogn til baby og en søskenvogn i tillegg og det blir litt for mange vogner og penger :)

Babyplus.nl har bugaboo donkey. Pramworld.co.uk har också billigare vagnar :)

Jag ska ha en donkey, och ska beställa från någon av dom sidorna. :)

Jeg har kjøpt Bugaboo Donkey og er super fornøyd!!! Er den beste vognen jeg har hatt. Genial at man kan gjøre den smalere når du bare har ett barn med deg. Koser meg med vognen og mini på9 mnd sover veldig godt og sitter godt i den.
:-D anbefales på det varmeste!!!!!!

Kjøpte den forresten brukt på finn for 9000,- ;)

Ja, ser en kan få Bugaboo for mellom 8000,- og 9000,- på nettbutikk i utlandet, og det er jo dyyyyyrt!! :S Men den kan nok selges ganske dyrt etterpå også. Har mer og mer lysst på den vognen, men TFKen har noen ting som er pluss som ikke Bugabooen har.. og den kan en få for rundt 5000,- fra Tyskland. Sukk :)

Må man til Tyskland da? Eller er kan den bestilles på nettbutikk? Og det blir vel moms eller toll på den i tillegg?

Må man til Tyskland da? Eller er kan den bestilles på nettbutikk? Og det blir vel moms eller toll på den i tillegg?

Man kan bestille på babywalz.de da får du den til ca 8000,- med frakt. Det er tollfritt, men det blir 2000 kr i moms. Så da er en jo oppe i 10.000 kr. Er nok best å hente den selv da hvis en skal på ferie.

Nå har jeg kjøpt en Emmaljunga City Cross Double til 5000 kr på tilbud på Babyshop. Fikk den kjempebillig. Men, klarer ikke bestemme meg for om jeg skal beholde den eller kjøpe en TFK twin. Noen som har erfaring med City Cross'en? (Redd for den er tung uten svingbare forhjul, og syns det er litt dumt at jeg må ha softbag i den). Dere som har søskenvogn, bruker dere den når dere går alene med babyen også?

Man kan bestille på babywalz.de da får du den til ca 8000,- med frakt. Det er tollfritt, men det blir 2000 kr i moms. Så da er en jo oppe i 10.000 kr. Er nok best å hente den selv da hvis en skal på ferie.
ja så da må en til Tyskland for å få den til 5000. hmmmm... Får vurdere en tur ned. Noen spesiell butikk man skal lete etter for å kjøpe den i som finnes i nord Tyskland, ikke langt fra grensen til Danmark?

ja så da må en til Tyskland for å få den til 5000. hmmmm... Får vurdere en tur ned. Noen spesiell butikk man skal lete etter for å kjøpe den i som finnes i nord Tyskland, ikke langt fra grensen til Danmark?

Ikke 5000,- men 8000,- Tror jeg ville ringt til butikken først å be de holde av/bestille inn, det du skal handle. Slik at det står klart når du kommer. Det gjorde jeg da jeg handlet singel vogn for noen år siden. Da var det mannen min som var i Tyskland å hentet den, men alt stod klart. Er ikke alltid de har alt inne. Vi kjøpte fra en butikk som het spielemax,de ,,, er ikke sikkert internett butikkene du finner på nett har utsalg fra butikk. Så jeg ville søkt opp forskjellige butikker som selger vogner i Tyskland, og ringt eller skreve mail å hørt.

Hvis du ikke kjenner noen som bor i Tyskland, så den kan sendes i posten til.

Jeg sniker litt fra august :) men kan med hånda på hjerte annbefale baby jogger city select. Jeg har vogndilla og har ikke mindre enn fire vogner :P men da vi kjøpte selecten så slutta jeg å se på nye vogner :)

Sorry Olech, googla den nå... Men er den ikke litt vanskelig å styre med to unger på? Virker så ustødig?

Back
Topp