Søskengave?

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Når babyene deres kommer vil den helt sikkert få mange gaver.

Jeg tenker at det største barnet fort kan bli lei seg/ sjalu for at det ikke får noe.Har dere tenkt på søskengave? Isåfall hva?

Har kjøpt en legoboks til storebror, som han får etter fødselen "fra lillesøster". Greit å ikke glemme ham oppi all oppmerksomheten som hun vil få :)

Også har jeg laget en liten "survival kit- gavepose" til sambo og storebror, som jeg tar med på sykehuset, og gir dem når de er på besøk hos oss. Der vil det være litt lesestoff, tegneserie, litt godis, snacks og smoothies bl.a. Greit å gi litt oppmerksomhet til de som også må bruke mye tid på sykehuset i noen dager.

Her skal storesøster få seg dukkevogn, så kan vi trille sammen :)

Her har jeg tenkt å kjøpe litt smågaver som de kan få litt ved behov tenkte jeg. De har akkurat fått lekestue, og er travelt opptatt der enn så lenge. En pakke kjeks, noen fine lekekopper, postkasse og smånips til å ha i lekestua er kjekke ting de kan få litt i ny og ne når jeg trenger litt ekstra fred og ro :p

Storebror fikk Løveungen bamse og batmanlego i går når han kom å besøkte oss ☺️

Storebror har ikke fått noe, han er snart 2 og bryr seg ikke om gaver og hva han får av hvem, men er jo gøy med en ny leke innimellom selvsagt ;)
Syns det er viktig å sette av tid til han, og at vi to får litt kosetid bare oss når lillesøster sover, merker det er det viktigste for han :)

Her skal storebror få dukke med litt tilbehør, så kan vi sammen stelle hver vår baby :) tror det er veldig viktig oppi all oppmerksomheten til den nye babyen...
Det har jeg tenkt på å.. Men finner bare veldig jentete dukker, veldig rosa.. Har du funnet noen som passer litt til storebror??

Her blir det nok ingen ting. Bortsett fra at de får huset for seg selv under fødselen da ;0) He he.. De er 23,15 og 12 ;0)

Back
Topp