Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjempe fine bilder[:)]
For noen sjarmerende og søte jenter du har, vand!ORIGINAL: Reinbue
åååå... så fine bilder. er det du som har tatt dem ?hvordan ?
Synes det er så herlig å se at jentene de er så nære hverandre til tross for at det er noen år imellom! Det liker jeg! [;)]ORIGINAL: Vandvi skal til fotografen i morgen =) Vet ikke helt hva vi skal ha på oss da! Vi skal på fame, så burde kanskje ha litt knalle farger? :)
ORIGINAL: Reinbue
nei, vi er 3 søsken som har spleiset på fotografbilder + 2 lerret i julegave til mamma og stefaren min! [:D] Disse barna er verdens beste venner, så det er virkelig moro å ha for ettertiden! [:D]
Og så håper jeg de er like gode venner om 10 år, da skal jeg ha en ny runde med rakkerungene våre! [:D]
ORIGINAL: Prinsessen08
For noen utrolig fine bilder!! Herligheten, blir sittende og se på de igjen og igjen!!
Og for noen skjønne barn du har!Synes det er så herlig å se at jentene de er så nære hverandre til tross for at det er noen år imellom! Det liker jeg! [;)]
Også for noen skjønne korketrekkere Emmeli har da! Er jo til å spise opp! [:)]
ORIGINAL: Vandvi skal til fotografen i morgen =) Vet ikke helt hva vi skal ha på oss da! Vi skal på fame, så burde kanskje ha litt knalle farger? :)
nei, vi er 3 søsken som har spleiset på fotografbilder + 2 lerret i julegave til mamma og stefaren min! [:D] Disse barna er verdens beste venner, så det er virkelig moro å ha for ettertiden! [:D]
Og så håper jeg de er like gode venner om 10 år, da skal jeg ha en ny runde med rakkerungene våre! [:D]
ORIGINAL: Vandvi skal til fotografen i morgen =) Vet ikke helt hva vi skal ha på oss da! Vi skal på fame, så burde kanskje ha litt knalle farger? :)